  • Data: 2005-09-21 11:56:12
    Temat: Czy wynajmujący ma prawo (help)
    Od: "Tomek W.E.C. " <b...@b...wec.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jeden problem

    Czy wynajmujący ma prawo egzekwować odsetki w wysokości 0,5% dziennie za
    zwłokę w zapłacie czynszu. Spożniłem sie 10 dni z zapłata faktury na
    nastepny miesiąc (październik) i naliczono mi od 471 PLN 27 PLN odsetek
    Faktem jest ze w umowie jest zapis iz Wynajmujący ma prawo do pobierania
    odsetek w takiej wysokosci ale co na to przepisy prawa.

    Tomek