  • 11. Data: 2003-03-04 17:40:11
    Temat: Re: Czy umowa o pracę nie jest dokumentem wiążącym?? (podsumowanie)
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Ja sam zauważyłeś umowa pisana nie informowała, ale nie jestem pewien co
    było w ofercie pracy na którą zapewne zgłosiłeś się.
    Warto tez podać jakie okoliczności towarzyszyły zawarciu umowy o pracę.
    To zapewne badał sąd a my na grupie raczej nie mamy takich możliwości.

    Stan_Z

  • 12. Data: 2003-03-04 18:10:01
    Od: "Sari" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja sam zauważyłeś umowa pisana nie informowała, ale nie jestem pewien > co
    było w ofercie pracy na którą zapewne zgłosiłeś się.

    No cóż ofertę otrzymałem słownie więc to żaden materiał dowodowy.
    Dzięki i pozdrawiam
    Sari