  • 1. Data: 2007-03-07 11:45:31
    Temat: Czy um. s.j. musi byc potwierdzona notarialnie ?
    Od: "wspołwłasciciel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie , czy umowa spółki jawnej musi być potwierdzona notarialnie ?

  • 2. Data: 2007-03-07 12:48:01
    Temat: Re: Czy um. s.j. musi byc potwierdzona notarialnie ?
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "wspołwłasciciel" napisał
    > Mam pytanie , czy umowa spółki jawnej musi być potwierdzona notarialnie ?

    Nie, wystarczy zawarcie w formie pisemnej, chyba że wnosisz nieruchomość
    jako wkład. Wtedy wygodniej zawrzeć w formie aktu notarialnego.

    --
    p09v

  • 3. Data: 2007-03-07 13:05:02
    Od: "współwłasiciel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie, wystarczy zawarcie w formie pisemnej, chyba że wnosisz nieruchomość
    > jako wkład. Wtedy wygodniej zawrzeć w formie aktu notarialnego.

    Witam , a gdzie moge znaleść art. gdzie jest to jasno napisane.?

  • 4. Data: 2007-03-07 13:18:44
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "współwłasiciel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:33f4.0000004f.45eeb87d@newsgate.onet.pl...

    > Witam , a gdzie moge znaleść art. gdzie jest to jasno napisane.?

    Kodeks spółek handlowych.

    Bartłomiej Miara

  • 5. Data: 2007-03-07 14:16:50
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Miara" napisał
    > Kodeks spółek handlowych.

    + kodeks cywilny w zakresie formy dotyczącej nieruchomości :)

    --
    p09v