  • From: "Ula" <a...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to się nadaje do e-sądu?
    Date: Thu, 7 Jun 2012 12:14:21 +0200

    Witam,

    czy e-sąd rozpatrzy pozew w następującej sytuacji, czy może
    od ręki złozyć tradycyjny pozew?

    Kupiłam "na odległość" używane części samochodowe od firmy, która
    na piśmie gwarantowała ich pełną sprawność.
    Po zamontowaniu okazało się, że tak nie jest.
    Firma zwróciła należność za części ale odmówiła zwrotu
    innych poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów
    (montażu, demontażu i koniecznych dodatków)
    twierdząc, że odesłane części są ok.

    Na wszystko mam faktury i opinię z badania komputerowego
    potwierdzającą wadliwość części, o których mowa.

    Dodam, że po montażu pojawiły się dziwne objawy, których
    wcześniej w ogóle nie było. Po zakupie części nowych i kolejnym
    montażu zniknęły wszelkie problemy. Zarówno te, które spowodowały
    konieczność wymiany, jak i te, które wystąpiły po montażu
    tych wadliwych, a wg. sprzedawcy sprawnych.

    Dziękuję za sugestie.
    --
    pozdrawiam
    Urszula

    PS. Grupowym mędrcom dziękuję z góry za odpowiedzi typu: "było od razu
    kupić nowe". Różnica wynosiła 100%, czyli 3 tys. pln.