  • 11. Data: 2011-04-21 10:28:48
    Temat: Re: Czy to nie przesada?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl>

    > OK. Nie doczytałem wcześniej, że rekrutacyjnych.
    > Zostaw pola puste. Jak Cię nie przyjmą z tego powodu, to trudno. I tak
    > później byś tam pewnie nie chciał pracować (bo co wymyślą później...) jak
    > Ci już nie pasuje na wstępie.
    >
    > Ale część pól na sens, tylko się nie zastanowiłeś. Popatrz na to z drugiej
    > strony.
    > 6. Nie chcesz, żeby CI przysłali informację że jesteś przyjęty?

    Jakby chciał to by podał.

    > 3. Obywatelstwo może mieć znaczenie dla firmy

    Jakie ?

    > 2. Data. Czy sądzisz, że firma nie chce wiedzieć ile masz lat?

    To wiemy. Pytanie czy my chcemy być wybierani według klucza wiekowego.

    > 13. Dzieci. Niektórzy nie chcą ryzykować późniejszej pracy w cyklu miesiąc
    > pracy - 2 tyg. zwolnienia chorobowego na dziecko w wieku przedszkolnym, bo
    > ich na to nie stać.

    Co ich to w ogóle obchodzi ?! Zupełnie prywatna sprawa. Jakby chciał by nie
    była prywatna to by podał.

    >..
    > Ogólnie widać,że nie masz ochoty na ta firmę...

    ...bo krzywe zęby ma.

  • 12. Data: 2011-04-21 10:30:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "gordon" <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    > Z drugiej strony mam komuś zupełnie obcemu przekazać wszystkie
    > dane o swojej osobie nie wiedząc zupełnie co potencjalny pracodawca
    > z nimi zrobi - skąd wiem, że tak istotnych i szczegółowych danych
    > nie sprzeda komuś dalej i zwyczajnie w ten sposób nie zbiera ich
    > żeby na tym zarobić?

    Nie ma prawa acz oczywiście jak wypełnisz formularz to zrobi z nim co zechce