  • Data: 2010-09-05 10:54:17
    Temat: Czy to nie prywata?
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Swego czasu powiat w którym mieszkam otworzyl bezplatny punkt konsultacyjny
    w sprawach o uregulowanie spraw zwiazanych z wlasnoscia gruntow.
    Moja znajoma chciala skorzystac z porady tego punktu lecz dowiedziala sie ze
    w punkcie tym porad udzielaja prawnicy ktorzy wystepuja jako pelnomocnicy
    osoby przeciwko ktorej moja znajoma wystapila do sadu w sprawie o
    uregulowanie wlasnosci gruntu (spotkali sie w sadzie na rozprawie).
    Wiadomo, ze znajoma nie moze pojsc do tego punktu o porade bo nie dostanie
    rzetelnej informacji w tej sprawie a poza tym dostarczy im informacji o
    zamierzonych poczynaniach. Ale przecież sama płaci (to z podatkow powiatu
    jest utrzymywany ten punkt) prawnikowi strony przeciwnej.
    Czy nie ma tu sprzecznosci interesow? Czy moge zwrocic sie do powiatu aby
    zaplacil mi za konsultacje w "nieuwiklanym" biurze prawnym?

    Janek