    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to legalne, moralne, Bóg wie jakie...
    Date: Thu, 28 Oct 2004 09:19:44 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Siedze sobie wczoraj w domku, patrze w telewizorek a tam miedzy kanalami TV
    shop MANGo i te sprawy..
    Patrze ze siedzi 2 pajacow z Big Brothera i reklamuyje cos dziwnego to sie
    przygladam blizej i oczom nie wierze.

    Reklamuja taki jakis lakier w sprayu ktory nalezy spryskac tablice samochodu
    by fotoradar nie mogl im zrobic zdjecia ....

    myslalem ze z krzesla spadne.
    Reklamuja to jako sprzet dla tych ktorym _czasem zdazy sie przekroczyc
    predkosc_

    Potem leca opowiadania na temat jaki to super produkt, ze na fotoradarze
    zarabia sie duzo kasy itp.

    Ludzie , co Wy na to, przeciez jak dla mnie to ta stacje dawno powinni
    obciazyc Bog wie czym. program ten ewidentnie propaguje lamanie przepisow
    ruchu drogowego.

    i jeszcze ten tekst "Chce poprostu czuc sie anonimowo bo nie lubie jak
    ktos robi mi zdjecia i potem moze to wykorzystac, w wiadomy sposob"

    No ja pierdziele, jak ktos lamie przepisy to niech placi, to chyba logiczne
    jest heh ..

    Kurde az sie unioslem jak to zobaczylem ;)

    Co Wy na to ?

    --
    fi5h