  • 11. Data: 2011-03-11 21:50:22
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Mar 2011, Jacek wrote:

    > No właśnie.
    > Mam "drobną" uwagę do administratorów Allegro.
    > Puszczają takie coś i to na pierwszej stronie

    Ale - oprócz wskazanego już przez kogoś przykładu z fotoradarem
    - masz do rozważenia poważny problem.
    Chodzi o sprzęt do *oczyszczania* bimbru, nie do produkcji
    alkoholu - czy dobrze wnioskuję, że picie (nawet bimbru)
    zabronione nie jest (i co najwyżej grozi przesłuchaniem
    skąd on pochodzi)?

    > W odpowiedzi zablokowali mi konto za to, że dopuściłem się złamania
    > REGULAMINU w punkcie udostępniania konta osobom trzecim (najbliższa rodzina).

    Ale przecież masz zastrzeżenia prowadzące dokładnie w taką
    samą stronę :) (do czynu, który jest "obok czynu karalnego",
    ale sam nim nie jest).

    pzdr, Gotfryd