  • 31. Data: 2002-12-19 01:56:33
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Kris" <c...@p...com>

    O www.sti.org najlepiej świadczy ich PEŁNOMOCNICTWO ! Sugerowana rzeczywista
    nazwa tej instytucji jest właściwa. Podpisanie czegoś takiego to bliskie
    samobójstwa.
    Problem jednak pozostaje: Co robić gdy tak mało można zrobić (TP SA)? W
    końcu wygląda na to że przeciwko NIEJ to sami pieniacze.

  • 32. Data: 2002-12-19 01:57:07
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kris wrote:
    [..]
    > Na ELITĘ nie reaguję - w pełni Cię popieram. To oszołom żerujący na
    > naiwności maluczkich. [..]

    Zapędzasz się Krzysztofie.

    zdegustowany
    Arek

  • 33. Data: 2002-12-19 02:15:20
    Od: "Kris" <c...@p...com>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbys jeszcze _cial_ posty i odpowiadal _pod_ cytatem, byloby idealnie.
    >
    > ->piotr

    Robiłbym toto gdybym wiedział jak! Proszę o krótki instruktaż na priva. Inni
    to chyba wiedzą. OT - skąd u Ciebie te podkreślenia w tekście?

  • 34. Data: 2002-12-19 02:22:42
    Od: "Kris" <c...@p...com>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Zapędzasz się Krzysztofie.
    >
    > zdegustowany
    > Arek

    Nie byłoby tak gdybym nie czytał "pełnomocnictwa". Proponuję je zmienić a
    przede wszystkim uwiarygodnić "sti".

  • 35. Data: 2002-12-19 02:23:04
    Temat: Odp: Czy to legalne
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Kris wrote:
    > [..]
    >
    > Zapędzasz się Krzysztofie.

    barana sobie pier...nij, na ciebie tez mam haka - tez obrazasz ludzi na tej
    grupie wiec nie odzywaj sie

  • 36. Data: 2002-12-19 02:33:08
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kris wrote:
    > Nie byłoby tak gdybym nie czytał "pełnomocnictwa".
    > Proponuję je zmienić a przede wszystkim uwiarygodnić "sti".

    Nie widzę w pełnomocnictwie nic co by Cię upoważniało do nazywania
    mnie "oszołomem żerującym na naiwności maluczkich".
    A jeżeli komuś nie odpowiada nasze pełnomocnitwo może wystawić
    własne.

    Arek

  • 37. Data: 2002-12-19 02:33:49
    Temat: Re: Odp: Czy to legalne
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Piotr C." wrote:
    > barana sobie pier...nij, na ciebie tez mam haka - tez
    > obrazasz ludzi na tej grupie wiec nie odzywaj sie

    Doprawdy? Kogóż to obraziłem?

    Arek

  • 38. Data: 2002-12-19 02:57:17
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> wrote in

    > No fakt, próbuje straszyć jak zwykle.
    > Teraz pewnie będą głuche telefony o 4 w nocy i albo teksty
    > o 'męskiej rozmowie' i o metodach z wojska ;)
    > Olej go a jak będzie za dużo marudził po nocach dzwonisz
    > na policję i podajesz namiary na 'nękacza' - jak ręką odjął!
    > No... nie śmiem prosić o nagranie i udostępnienie jego nocnych wyznań :)

    a słyszałaś że na spotkanie grupy pl.soc.seks przyszedł... z ochraniaczem
    na zęby :))) ? i podstawił swojego człowieka z kamerą wideo, oraz próbował
    sprowokować bójkę - potem pewnie chciał wszystkich pozwać heh :D

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 39. Data: 2002-12-19 08:11:46
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    In news:atr44p$5dd$1@topaz.icpnet.pl,
    Piotr C. <p...@M...com.INVALID> typed:
    > Nie wiem po co w ogóle ci odpowiadam, bo ztcw wszyscy uważają cie za
    > co najmniej głupka. Ale naucz sie jednej rzeczy: jak sie na czymś nie
    > znasz, nie odpowiadaj, bo możesz tylko krzywde komuś wyrządzić. Nie
    > wystarczy, że wydaje ci sie, że sie znasz. Nawet na seksie sie nie
    > znasz, bo na pl.soc.seks już od dawna jesteś przegrany za swoje
    > delikatnie mówiąc herezje

    Bingo - i tak trzymac. Bardzo mi sie spodobalo to sprowadzenie goscia do
    parteru, popieram calym swoim jestestwem :)))

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 40. Data: 2002-12-19 09:13:31
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Elita.pl wrote:

    > Coś jarałeś, że masz takie dziury w pamięci?

    Nie. A dlaczego pytasz? Mam dobrą pamięć. Ale kto Ciebie
    uczył prawa karnego?

    Zapytam Cię tylko jeszcze. Jakie znaczenie ma dla Ciebie KPK
    i KPC w postępowaniu przed polskimi sądami i z kim chcesz
    zawierać umowy prowadząc sprawę jako pełnomocnik?

    --
    Markiz de Vonvanfon