  • 111. Data: 2013-05-16 09:35:18
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-05-15, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Btw: Ci tutaj byli stosunkowo "mili" - próbowali dostać klucze od faceta
    > który sobie siedział - i zobacz jak się skończyło:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Oh2HQckBuRM

    Nigdy nie zrozumiem pokazywania czy przytaczania sytuacji/prawa z
    USA/Kanady czy innej Norwegii jako wzor i ideal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 112. Data: 2013-05-16 10:39:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał
    Użytkownik "Przemysław Gubernat"
    <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    >Ale co ... też mamy to uznać za normalne ?

    Czemu nie ? Policjanci tez maja prawo czuc sie zagrozeni.

    Tylko ... po paru niemilych incydentach nie jezdza z kalachami, albo
    je maja gleboko schowane.
    I bardzo dobrze, skoro nie umieja strzelac, to niech bron lezy w
    magazynie :-)

    J.

  • 113. Data: 2013-05-16 10:42:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
    >Pijanego łatwo sprowokować.
    >Niezależnie od tego czy sie da czy sie nie da, policja nie powinna
    >tego robić.
    >Dokładnie taka sama relacja panuje pomiedzy dziecmi i rodzicami.
    >Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on
    >chce zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na
    >zasadach dziecka.
    >Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
    >szczeniackie. Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi
    >sobie poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.

    No ale przepraszam - ktore zachowania nie sprowadzaja sie do uzycia
    sily ?
    Tylko innej, psychicznej.
    Tak czy inaczej, dziecko musi zrozumiec ze te gry przegra :-)

    J.

  • 114. Data: 2013-05-16 11:04:49
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałes kiedyś show Jerrego Springera? Za takie cos się ludziom płaci
    ^^^^^^^^^^^^
    > w USA. ;)

    Niestety nie, najpierw musiałabym zmienić płeć. To pewnie byłby temat dla
    Springera...

    Naprawde musisz być idiotą skoro po 2-3 wymianach zdań nie odnotowałeś że ja sem
    dziewczynka a nie chłopczyk...

    WhiteD

  • 115. Data: 2013-05-16 11:05:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 15 maja 2013 (20:40:09) napisano:

    > faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie
    > dziecko.

    Czy perfidnie? Nie. Po prostu głupio i bez sensu.

    W ŻADNYM momencie policjanci nie kazali mu siedzieć w samochodzie.

    Myślę, że każdy z nas miał do czynienia z pijanymi ludźmi (albo nawet
    sam był pijany), i wie, jak niewiele trzeba, żeby taka osoba zmieniła
    nastrój.

    Do pewnego momentu przypuszczam, że wystarczyłoby powiedzieć:
    "Tak, tak, wiemy, dużo pan może, ale na razie proszę wrócić do
    samochodu, tam kolega się panem zaopiekuje.".

    Odpowiednio poprowadzona rozmowa mogłaby spowodować, że misiek
    rzuciłby się policjantom na szyję, wycałował ich i wypłakał im
    historię swojego życia. A potem przez rok opowiadałby na imprezach,
    jakich to fajnych policjantów spotkał.

    A tak - interwencja, która mogłaby się zakończyć na śmiechu,
    zakończyła się rewizją, kopaniem, psikaniem gazem, skuwaniem
    kajdankami i odwiezieniem na izbę.

    Owszem, policjanci mieli do tego wszystkiego prawo, ale czy na pewno o
    to chodzi?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 116. Data: 2013-05-16 11:13:06
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Tylko ... po paru niemilych incydentach nie jezdza z kalachami, albo je maja
    > gleboko schowane.

    Polska Policja w ogóle nie posiada kałachów; chyba że dla twojego kolegi każda
    broń to "kałach"... Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i
    kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...
    Choć imho powinni mieć na wyposażeniu jakieś RPG i rozwalać auta miszczów
    kierownicy...

    > I bardzo dobrze, skoro nie umieja strzelac, to niech bron lezy w magazynie :-)

    Niech twój kolega już więcej nie jeździ, bo skoro nie umie jeździć tak żeby go
    nie zatrzymywano do kontroli, to lepiej niech to jego auto stoi sobie w garażu.
    Bezpieczniej będzie.

    WhiteD

  • 117. Data: 2013-05-16 11:22:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 maja 2013 (11:13:06) napisano:

> [...]
    > kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

    Poważnie? Zdawało mi się, że strzelby są na wyposażeniu radiowozu.
    Kiedyś nawet widziałem ją, w takim fajnym uchwycie koło drążka zmiany
    biegów. Coś się zmieniło, czy to zależy od wydziału?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 118. Data: 2013-05-16 11:29:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WhiteD" napisał w wiadomości grup
    >Polska Policja w ogóle nie posiada kałachów; chyba że dla twojego
    >kolegi każda broń to "kałach"...

    Ja sie tam bronia nie interesuje na tyle zeby twierdzic czy maja AKM,
    AKMS czy jeszcze co innego, ale to wszystko i tak od Kalasznikowa
    pochodzi.

    >Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i kajdanki;
    >kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

    A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.
    I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

> [...]
    >tak żeby go nie zatrzymywano do kontroli, to lepiej niech to jego
    >auto stoi sobie w garażu. Bezpieczniej będzie.

    O rutynowych nie slyszales ?
    Nawet jesli bedzie nie rutynowa, to lepiej zeby ci samochodu RPG nie
    rozwalili ... celujac do kogos innego :-)

    P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
    http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

    Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

    J.

  • 119. Data: 2013-05-16 11:35:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości
> [...]
    >"Tak, tak, wiemy, dużo pan może, ale na razie proszę wrócić
    >do
    >samochodu, tam kolega się panem zaopiekuje.".

    A jak odpowie "ale dlaczego do samochodu, ja nie chce do samochodu" ?
    Albo w samochodzie sobie przypomni ze przeciez chce gdzies pojechac

    J.

  • 120. Data: 2013-05-16 11:50:12
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Hello hisjusz,
    >
    > Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podaj podstawę prawna takiego twierdzenia!

    Znam z doświadczenia, jesteś pod wpływem dwóch piw jesteś z automatu
    głupkiem. Byłeś pijany i Ci się uroiło.
    Nie ma żadnej dyskusji pod wpływem!
    To jest jeno z niepisanych prawa jak nie wykonujesz poleceń spotyka Cię
    kara.