eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest 100% zabezpieczenie? - Sklep internetowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2006-09-10 16:44:45
    Temat: Czy to jest 100% zabezpieczenie? - Sklep internetowy
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    Witam....

    Czy taki zapis w regulaminie sklepu internetowego (akceptuje sie go przy
    rejestracji uzytkownika) chroni sprzedawce od konsekwencji bledow
    systemu sprzedazy czyt. sklepu.

    "W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących nadesłanych zamówień
    sklep zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia i odrzucenia
    go bez podania przyczyny. O zaistniałej sytuacji sklep niezwłocznie
    powiadomi Zamawiającego. W szczególności do odrzucenia zamówienia
    doprowadzić może niezgodność danych wprowadzonych podczas rejestracji w
    sklepie ze stanem faktycznym, stwierdzona w trakcie weryfikacji
    Zamawiającego."

    Czy jesli np. jest sobie towar ktory wart jest 10k zl jednak przez blad
    widniejaca cena jest = np. 1zl to czy powyzszy zapis umozliwia mu
    (sprzedawcy) niesprzedanie danego wyrobu?
    Czy musi to byc jakis inny czyt. bardziej czytelny zapis w regulaminie,
    czy tez moze taka innformacja musi byc umieszczona na karcie KAZDEGO
    produktu - jakto bywa w niektorych sklepach internetowych?
    Np.
    "Pomimo dołożenia wszelkich starań aby publikowane w witrynie informacje
    były aktualne nie gwarantujemy, że dane nie zawierają uchybień lub
    błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. W przypadku
    jakichkolwiek wątpliwości[..].

    pozdrawiam


  • 2. Data: 2006-09-10 17:52:01
    Temat: Re: Czy to jest 100% zabezpieczenie? - Sklep internetowy
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>


    Użytkownik "haste" <g...@w...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:ee1dn3$op7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam....
    >
    > Czy taki zapis w regulaminie sklepu internetowego (akceptuje sie go przy
    > rejestracji uzytkownika) chroni sprzedawce od konsekwencji bledow
    > systemu sprzedazy czyt. sklepu.
    >
    > "W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących nadesłanych zamówień
    > sklep zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia i odrzucenia
    > go bez podania przyczyny. O zaistniałej sytuacji sklep niezwłocznie
    > powiadomi Zamawiającego. W szczególności do odrzucenia zamówienia
    > doprowadzić może niezgodność danych wprowadzonych podczas rejestracji w
    > sklepie ze stanem faktycznym, stwierdzona w trakcie weryfikacji
    > Zamawiającego."
    >
    > Czy jesli np. jest sobie towar ktory wart jest 10k zl jednak przez blad
    > widniejaca cena jest = np. 1zl to czy powyzszy zapis umozliwia mu
    > (sprzedawcy) niesprzedanie danego wyrobu?


    - przeciez jest kilka sposobow zeby nie sprzedac czegos co posiada blad w
    cenniku na www
    Malo sklepow w polsce ustawia system magazynowy na WWW , i nie wiesz czy w
    danej chwili towar jest na stanie czy tez go nie ma .Zamowionego przez
    ciebie towaru moze nie byc w danej chwili na "magazynie " jak sie znowu
    pojawi moze miec inna cene .


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1