  • 11. Data: 2009-09-24 21:07:19
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > (...)
    >
    > Jak sobie wyobrażasz reprezentowanie katolickiego stowarzyszenia przez,
    > dajmy na to, satanistę? Chcesz bezmyślnie dokopać KK czy po prostu się
    > nudzisz?

    Normalmie.
    wystarczylo w ogloszeniu napisac brak awersji do wyznania
    chrzescijanskiego i git.

  • 12. Data: 2009-09-24 21:10:10
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 22:50:04 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A protestant może być?

    Widocznie protestant im nie przeszkadza.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 13. Data: 2009-09-24 21:11:22
    Od: niuniek <n...@g...com>

    > Jak sobie wyobrażasz reprezentowanie katolickiego stowarzyszenia przez,
    > dajmy na to, satanistę? Chcesz bezmyślnie dokopać KK czy po prostu się
    > nudzisz?

    Ja się tam akurat nie wybieram, znalazłem tylko to ogłoszenie.
    Ale czy nie można współpracować z samorządami czy młodzieżą będąc
    muzułmaninem lub buddystą, bądź nawet niewierzącym?

  • 14. Data: 2009-09-24 21:13:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Liwiusz wrote:

    > To, że wymaganiem jest wyznanie chrześcijańskie, a nie katolickie.

    Fakt, nie doczytałem.

    > Według mnie też powinni móc mieć takie wymagania, a że nie mogą, to
    > już inna sprawa.

    Nie zgadzam się, że nie mogą. Moim zdaniem to podobna sytuacja jak przy
    castingu modelek. W pewnych sytuacjach kryterium płci czy wyznania jest w
    sposób oczywisty uzasadnione i trudno nazwać to dyskryminacją.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2009-09-24 21:13:26
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 16:07:19 -0500, witek napisał(a):
    /..../
    > Normalmie.
    > wystarczylo w ogloszeniu napisac brak awersji do wyznania
    > chrzescijanskiego i git.

    Eeee. wybronią się że koordynator modlitwy w intencji ofiar powinien
    koordynować.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 16. Data: 2009-09-24 21:36:41
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A protestant może być?
    Nie wiem, jak w Polsce, ale kiedyś Johanniter-Unfall-Hilfe przekazywało dary
    dla polskich chorych - przyjechali i rzymscy katolicy, i ewangelicy.

    GK

  • 17. Data: 2009-09-24 21:45:49
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    niuniek <n...@g...com> napisał(a):

    > Ja się™ tam akurat nie wybieram, znalazł‚em tylko to ogłoszenie.
    > Ale czy nie można współ‚pracować‡ z samorządami czy mł‚odzieżą bę™dą…c
    > muzuł‚maninem lub buddystą… (...)
    Trudno oczekiwać, by muzułmanin uczestniczył w nabożeństwach, w których
    obraża się jego boga (zaprzecza jego istnieniu), a z jednego z proroków robi
    się boga.

    Ciekawsza sytuacja jest w pewnej dużej biało-czerwono-czarnej sieci sklepów
    meblowych, gdzie praktycznie cały management (od kierowników sklepów w górę)
    należał do jednego związku wyznaniowego (a może już kościoła). Może wraz z
    rozwojem sieci to się zmieniło, ale kilka lat temu mój staruszek nie
    przeszedł kwalifikacji po deklaracji braku chęci zmiany wyznania.:)

    GK

  • 18. Data: 2009-09-25 05:44:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

> [...]
    > jest w
    > sposób oczywisty uzasadnione i trudno nazwać to dyskryminacją.

    A jednak we Francji firma kosmetyczna miała problemy dlatego,
    że do reklamy szukała wyłącznie białych modelek. Politpoprawni
    debile nie mogli pojąć, że chodzi o reklamę kosmetyków do białej
    cery i czarna dziewczyna po prostu się nie nada.

  • 19. Data: 2009-09-25 05:46:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niuniek" <n...@g...com> napisał

    > Ale czy nie można współpracować z samorządami czy młodzieżą będąc
    > muzułmaninem lub buddystą, bądź nawet niewierzącym?

    Ale czy pracodawca nie może zatrudniać pracowników według swojego
    widzimisię?

  • 20. Data: 2009-09-25 07:06:31
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno oczekiwać, by muzułmanin uczestniczył w nabożeństwach, w których
    > obraża się jego boga (zaprzecza jego istnieniu), a z jednego z proroków
    > robi
    > się boga.

    Przecież muzułmanie, chrześcijanie i żydzi mają tego samego Boga. Ba nawet
    Chrystus jest uznawany przez muzułmanów choć nie ma rangi syna Bożego (w
    odróżnieniu od żydów, którzy go wogóle nie uznają za nic).

    Pozdro Przemek