  • 61. Data: 2002-06-11 20:59:31
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Neko wrote:

    >+ Użytkownik "johnkelly" <j...@w...pl> napisał
    >+
    >+ > Ile masz lat?
    >+
    >+ A co? To ma jakies znaczenie?

    Czasem ma. Rachunek prawdopodobieństwa wskazuje że wraz
    z czasem rośnie prawdopodobieństwo "trafienia" różnymi
    przypadkami, co zazwyczaj prowokuje do przemyśleń.
    Wyniki (przymysleń po "trafieniu") nie zawsze przystają
    do teorii. IMO oczywiście.

    >+ Ale juz mowie to setki razy. Nie potrafie zrozumiec nieprofesjonalnosci.

    To prawda, ale "ten kraj tak ma" :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 62. Data: 2002-06-11 21:29:12
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>

    > przeciez Oni DOSTALI WYROKI SKAZUJACE

    wiem- czytałem w gazetach;
    nawet podałem cytaty;

    >nikt praktycznie nie
    >trwierdzi, ze w TYM przypadku powinno byc inaczej

    > co to za "przyzwolenie"? dgzie Ty je widzisz?

    ;

    napisałeś:
    "zaatakowal Policjantow na sluzbie - w takiej sytuacji odniesienie
    obrazen jest i POWINNO byc wielce prawdopodobne."

    słowo " powinno" widało mi się tu cokolwiek przesadne w odniesieniu do Tej
    konkretnej sytuacji [Rzeczp. relacjonując ogłoszenie wyroku użyła
    słowa "szarpanina"];

    ktoś inny zaś pytał retorycznie: "uważasz, że źle się stało?",
    wg jeszcze kogoś innego, za powiedzenie policjantowi '"s.."
    powinno się mieć przerąbane [te cyt. z pamięci];

    ale dajmy już temu spokój;
    widocznie - jak 90% społeczeństwa- mam problemy
    ze zrozumieniem prostych tekstów;

    >gdyby Ci goscie od poczatku
    > zachowywali sie "jak ludzie" to calej sprawy WOGULE by nie bylo.
    > --

    gdyby ludzie zachowywali się jak ludzie,
    to w ogóle policja by nie była potrzebna;

    kończę "pultanie",albowiem idę spać;

    Na razie.

    g.

  • 63. Data: 2002-06-11 22:48:57
    Od: "Lharkon" <l...@p...onet.pl>

    > A od czego? A... od kolana. To jakas roznica?

    Znaczaca....tak jak miedzy popielniczka a pala :)
    A swoja droga ten student ktory zyje, bedzie mial teraz respekt przed
    policja, bo wie ze jednak dostanie solidne lanie za wybryki.a ten ktory
    zginal nie zmarl z pobicia, tylko ze zle wykonanego obezwladnienia tak
    twierdzi sad, a ja nie mam powodu zeby mu nie wierzyc.A przeciez nie moglo
    obejsc sie bez obezwladnienia, a jak wiadomo jest to srodek dosc drastyczny,
    wiec trzeba sie liczyc ze to nie bedzie mile.
    A ze nastapila smierc...to bardzo mi przykro...naprawde

    > BTW: Powoli konczmy ta dyskusje bo nic chyba nowego nie wymyslimy.

    dobra

    > Neko
    lharkon

  • 64. Data: 2002-06-11 23:10:28
    Temat: Re: OT?-Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Neko" <n...@z...pl> niebacznie popelnil

    No to wszyscy posluchacie historii nie tak bardzo OT.
    Byl kolo mojego domu sklep nocny. Non stop krecilo sie tam sporo
    pijaczkow i ciemnych typow. Krecilem sie i ja bo dlugo przesiaduje
    nocami i jak sie konczyly fajki gdzies trzeba bylo je kupic. Na
    szczescie krecila sie i policja. Mlodzi zostawali w radiowozie -
    "starsi" wchodzili na zaplecze. Te Panie z nocnego za nimi tam
    wchodzily. Moze to ich znajome byly? Ogolnie twarze uczestnikow
    ponizszego mi znane. Siedze sobie kiedys w nocy i wygladam przez
    okienko i widze 2 znanych mi z widzenia Panow od gazrurki czy wymiany
    okien (pracownicy pobliskiej S-pni mieszk). Panowie stoja na
    przystanku miejskim i BARDZO glosno o czyms dykutuja. Wypowiedzi
    akcentuja odpowiednio mocnymi slowkami, ani chybi klietami nocnego
    JUZ byli. Podjezdza patrol. Wychodza strozowie prawa i jeden ze
    "starych" kaze im wypierdalac. Juz, zaraz Panie wladzo, my tylko tak,
    kolege odprowadzam... Krokiewkowy wyrazil swoje zdanie o prowadzeniu
    sie Matek pijanych, trzasnal drzwiami VW i pojechali w rundke po
    osiedlu. Panowie przeszli przez ulice i zatrzymali sie na innym
    przystanku, siedli i popijali piwko. Ciszej byli. Nadjezdza patrol.
    WYPADA krokiewkowy i mowi ze za to ze nie posluchali gdy im kazaw
    wypierdalac to on im teraz wpeirdoli. Trzech strozow prawa zaczyna
    szarpac, palowac, kopac lezacych w koncu na ziemi "bandytow".
    Chwycilem za telefon, zadzwonilem na 997, zapodalem ze jacys bandyci
    katuja ludzi, podjechali takim niebieskim VW, Nie, nie widze
    rejestracji, ale to policyjny woz patrolowy. Co?! Tak.
    Konczac bo dluuugie sie to zrobilo. IMHO Panowie hydraulicy skonczyli
    na kolegium za zaklocanie ciszy nocnej, jeden zlamane 2 zebra i nos.
    Krokiewkowy nawet nagany nie dostal pomimo staran poszkodowanych i
    zeznan kilkunastu swiadkow - postepowanie jeno sluzbow bylo.
    pozdro
    poreba

  • 65. Data: 2002-06-12 05:34:30
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Tue, 11 Jun 2002 23:29:12 +0200, "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >słowo " powinno" widało mi się tu cokolwiek przesadne w odniesieniu do Tej
    >konkretnej sytuacji [Rzeczp. relacjonując ogłoszenie wyroku użyła

    zwracam uwage, ze napisalem "w takiej" a nie "w tej DOKALDNIE takich
    obrazen"
    i tak - POWINNO BYC - poniewaz gosc atakujacy funkcjonariusza na
    sluzbie NIE MOZE liczyc na to, ze ten ograniczany czymstam nie bedzie
    mogl siebie i innych bronic, jezeli ktos atakuje policjanta to MUSI
    liczyc sie z konsekwencjami - tak karnymi PO zatrzymaniu jak i
    cielesnymi w trakcie.

    a przyzwolenie na silowe zatrzymywanie agresywnych osobnikow jest i
    bedzie w kazdym normalnym kraju - co innego z przyzwoleniem na
    bicie/duszenie whatever juz skutego goscia i ew. konsekwencje tego -
    wlasnie dlatego mamy wyrok skazujacy ze takiego przyzwolenia NIE MA i
    tyle.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 66. Data: 2002-06-12 05:39:00
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Wed, 12 Jun 2002 07:34:30 +0200, "Rafał \"RnR\" Strużyk"
    <t...@j...nie.poprawny> wrote:

    >jezeli ktos atakuje policjanta to MUSI
    >liczyc sie z konsekwencjami - tak karnymi PO zatrzymaniu jak i
    >cielesnymi w trakcie.

    gdzie musi nie oznacza akurat, ze musi zostac pobity - raczej, ze
    biorac pod uwage swoja agresje rozsadnie bylo by z jego strony
    zalozyc, ze odpowiedz bedzie proporcjonalna.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 67. Data: 2002-06-12 08:21:14
    Od: radnor <r...@g...pl>

    On Mon, 10 Jun 2002 23:24:28 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Zareczam Cie ze nie zdarzylbys mnie zastrzelic - dzieciaku - bo szybciej bym
    >Ci morde obił, gdybys wyskoczyl na mnie z bronia, nawet gdyby to byl
    >jak mowisz - Twoj teren - bo jak mniemam w Twoim prostackim mniemaniu
    >Twoj teren to takze teren przyblokowy z lawka i "rozrywkowymi kolesiami"
    geez.. zachowujecie się na równi z panami spod przysłowiowej "budki z
    piwem". z tą różnicą, że obok takowych nie boję się przechodzić, a was
    wolał bym nie spotkać osobiście...

    >Jak dla mnie koniec dyskusji. EOT :(
    to dobrze

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 68. Data: 2002-06-12 09:04:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Zostawmy paragrafy. To teraz nic nie wnosi do sprawy.

    To jest grupa dyskusyjna poświęcona właśnie paragrafom! Zostaw tą
    grupę bo nic nie wnosisz .

    Leszek

  • 69. Data: 2002-06-12 10:58:29
    Od: "Jarosław Marciniak" <j...@p...onet.pl>

    Podziękowania dla :

    RyszardW45, Rafa3 "RnR" Stru?yk, johnkelly innych któzy potrafią na sprawę
    spojrzeć trochę szerzej a nie jak co po niektórzy w tym Neko przez
    pompatyczne hasła o zomo ub walizakch atomowych i innych pierdołach....

    Pzdr.
    JarQ

  • 70. Data: 2002-06-12 11:33:13
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-11 17:02, Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    > policjant został uderzony tzw. tulipanem?

    A jesli pijaczek swoim zachowaniem sugerowal taki zamiar?

    > z lektury prasy można by wnosić,
    > iż uzbrojony bandzior wyjmuje spluwę i strzela do policjanta;

    Z lektury prasy moznaby wnosic, ze amerykanskie lotniskowce patroluja niebo.

    > "nie ma ludzi opornych na ciosy; są tylko źle trafieni"
    > (J. Kulej);
    > jak na razie sąd ustalił, że pałowano już skutego;
    >
    > BTW: jeśli ktoś jest tak pijany, że go "pałowanie
    > średnio rusza", to ma również kłopoty z trafieniem
    > choćby do dziurki od klucza;

    Ile razy byles spalowany po pijaku?

    > zapewne po tym, że po jego ciosie stoisz jeszcze na nogach;

    Problem w tym, ze najwyrazniej guzik o tym wiesz bo po kazdym ciosie
    mozna sie nogami nakryc. Poza tym, jak rozumiem, Ty bys czekal az
    pijaczek Cie uderzy, ewentualnie jak cos wyjmie z kieszeni / rozbije
    butelke na Twojej glowie?

    > jeśli zatrzymanie każdego awanturującego się_ pijaczka_,
    > ma wyglądać tak jak to , które znalazło finał w sądzie,
    > to najwyższa pora zmienić przepisy, bo inaczej sądy nie wydolą
    > ze skazywaniem policjantów;
    >
    > może przypomnę:
    >
    > "uciskał mu kolanem klatkę piersiową, choć chłopak nie dawał już
    > znaków życia. Sędzia skrytykował też zachowanie Grzegorza P. i Adama
    > K.: - Niewątpliwie przekroczyli swoje uprawnienia, używając pałki
    > wobec skutego już kajdankami Pawła"

    Czytalem. Nieszczesliwy wypadek. Nic wiecej. I moze tez przypomne: gdyby
    sie nie stawiali to by nie dostali.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M