eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spalenie kukły "żydowskiego ignoranta" będzie w RP3 tak bezkarne jak spalenie kukły "polskiego ignoranta"?Czy spalenie kukły "żydowskiego ignoranta" będzie w RP3 tak bezkarne jak spalenie kukły "polskiego ignoranta"?
  • Data: 2019-01-28 16:49:16
    Temat: Czy spalenie kukły "żydowskiego ignoranta" będzie w RP3 tak bezkarne jak spalenie kukły "polskiego ignoranta"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://wiadomosci.onet.pl/opinie/rafal-betlejewski-
    tesknie-za-toba-zydzie-dzis/bw86pyz
    <cytat> Kiedy 10 lat temu malowałem swoje napisy, robiłem to z nadzieją,
    że ta tęsknota może w nas Polakach zaistnieć. Kiedy w 2011 r. spaliłem w
    stodole "polskiego ignoranta", miałem nadzieję, że wychodzimy z pomroków
    rasistowskich urojeń i idziemy w kierunku ozdrowienia. </cytat>

    Bardzo proszę o niezwykle staranne rozróżnianie teorii i praktyki.

    AFAIR Wysoki Sąd nie raczył dać wiary że według oskarżonego kukła Sorosa
    nie była kukłą "Żyda". Według tej logiki kukła "polskiego ignoranta"
    powinna być uznana za kukłę Polaka.

    --
    A. Filip