  • 141. Data: 2021-08-19 15:35:25
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > Czyli rozumiesz, że trzeba.
    > To po chuj się dziwisz, że homoseksualni ludzie tego właśnie się domagają?

    Wyjaśniem Ci rzeczywistość. Ja uważam że nie ma potrzeby. Dawać im
    małżeństwa. Ale oni CHCĄ MIEĆ NASRANE NA PAGONACH "MĄŻ" BO TAK
    Dyskusje o podatkach czy upoważnieniach są ucinane wytrychem HOMOFOB!

  • 142. Data: 2021-08-19 15:38:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > A jak będziesz protestował po zmianie prawa, to cię zapytam, po chuj
    > protestujesz, skoro takie jest prawo...

    Zapytaj mnie jak z gołą dupą wyjdę na ulicę albo pod pretekstem
    wychowanie seksualnego będę w szkołach nauczał że gej ma inny mózg albo
    inny przewód pokarmowy ;-)

    Jak będę głosował wg swoich przekonań to się ODPIERDOL i uznaj wynik
    TFUUUdemokracji.

  • 143. Data: 2021-08-19 15:40:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > Zniesienie niewolnictwa też wymuszono siłą.

    A Kopernik była kobietą?
    Ogarnij swoje porównania bo się tylko ośmieszasz.

  • 144. Data: 2021-08-19 15:42:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > No tak... skoro ty masz ciężko, to inni niech też mają.

    Skoro inni mają przywileje to ja też chcę mieć bo potencjalnie, już
    niebawem urodzę dzidziusia ;-)

  • 145. Data: 2021-08-19 15:42:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > Nie możesz się zdecydować?
    > Trochę wyżej sam przyznałeś, że nie mają...

    Czytaj to na co odpowiadasz z naciskiem na słowa PRAWO i PRZYWILEJ

  • 146. Data: 2021-08-19 15:44:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 11:05, Kviat pisze:
    > Oby sąsiadowi krowa zdechła.

    Sąsiad ma krowę i cielaka. Ja też MAM MIEĆ krowę i cielaka ;-)

  • 147. Data: 2021-08-19 16:12:32
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podpisano: "tolerancyjny pedzio".

    -----

  • 148. Data: 2021-08-19 16:18:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 13:02, J.F pisze:

    > Ogolnie tak, tylko skad pewnosc, ze nie wpakujesz chlopaka do
    > homo-pato rodziny ?

    Skąd pewność, że nie wpakujesz do hetero-pato rodziny?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 149. Data: 2021-08-19 16:35:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2021 14:11:00 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Też mnie to interesuje, ale nie wiem. Po pierwsze zapewne chcieli jakąś
    > równą liczbę. 14 lat i 7 miesięcy pewnie też nie były szczególnie złe.

    To pewnie tez, ale jest jeszcze 14 i 16, 13 i 17 :-)

    > Na jakiej podstawie wyciągasz tak ogólne wnioski? Oczywiście, pewnie
    > niektóre późno się orientują, ale z czego wniosek, że szczególnie
    > bardziej Polki?

    Bo to kwestia edukacji seksualnej.

    > A nie pamiętasz?

    Mam kilka malzenstw klasowych.

    >Taka różnica 1~3 lata jest dość częsta wśród małżeństw.

    I wieksza tez. Potem sie to rozmywa. Idziesz do pracy czy na
    dyskoteke.

    My tez gdzies z Azji :-)

    J.

  • 150. Data: 2021-08-19 16:36:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 15:27, _Master_ pisze:

    > Widziałeś gdzieś tego OPLUTEGO?
    >
    > Zostałeś OPLUTY?
    >
    > Czy tylko powtarzasz nawijkę gejowskich aktywistów?
    >
    > A może ludzie plują na gołodupców maszerujących po ulicach i
    > domagających się przywilejów małżeńskich?
    >
    > Sperecyzuj!

    Jesteś takim samym idiotą jak niektórzy tutejsi grupowicze, którzy do
    upadłego będą udawać, że nigdy nie słyszeli o kościelnej pedofilii.

    https://dziennikzachodni.pl/samobojstwo-w-biezuniu-1
    4letni-dominik-popelnil-samobojstwo-zostawil-list-wi
    deo/ar/3920243

    https://wiadomosci.wp.pl/15-latek-popelnil-samobojst
    wo-bo-dreczyli-go-koledzy-6031584783454849a
    "Szykany, jakie spotykały go ze strony kilku gimnazjalistów, polegały
    głównie na wyśmiewaniu go, zaczepianiu, przezywaniu i opluwaniu."

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr