  • 81. Data: 2017-12-04 09:08:29
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-04 o 08:03, Liwiusz pisze:

    > Coś konfabulujesz, aby ładniej twoje argumenty wyglądały.

    Nie ma tu żadnych argumentów, bo niczego nie dowodzę.
    Stwierdzam jedynie jak postępuję.

    > Ja unikam zielonych butów, co nie znaczy, że marudzę na usenecie, że
    > zielone buty nie powinny być sprzedawane.

    A jaki to ma związek?
    Bo ja akurat napisałem, że omijam punkty czy unikam punktów
    naliczających opłaty (czy stosujących rabat za gotówkę)
    ale nie skarżę się, że one są, ani nie składam reklamacji.
    A Ty się nudzisz (też) i szukasz gdzie by tu się do czegoś przyczepić :-)

  • 82. Data: 2017-12-04 09:12:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 00:52:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Od pewnego czasu. Wczesniej wiecej.
    > I cos nie moge znalezc, czy X-kom nadal ma zwyzke.
    0,75%
    http://www.tinypic.pl/lpzefiz1rjc4

  • 83. Data: 2017-12-04 09:15:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-04 o 09:08, cef pisze:

    > Nie ma tu żadnych argumentów, bo niczego nie dowodzę.
    > Stwierdzam jedynie jak postępuję.

    Ależ ja nie odnoszę się do tego jak postępujesz, bo sobie rób jak
    chcesz, tylko do tego, że najczęściej ceny wszystkich towarów są rzekomo
    we wszystkich sklepach takie same.

    > A jaki to ma związek?
    > Bo ja akurat napisałem, że omijam punkty czy unikam punktów
    > naliczających opłaty (czy stosujących rabat za gotówkę)
    > ale nie skarżę się, że one są, ani nie składam reklamacji.

    Dobre i to :)

    > A Ty się nudzisz (też) i szukasz gdzie by tu się do czegoś przyczepić :-)

    Jak każdy na usenecie :)

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2017-12-04 09:24:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-04 o 09:15, Liwiusz pisze:

    > Ależ ja nie odnoszę się do tego jak postępujesz, bo sobie rób jak
    > chcesz, tylko do tego, że najczęściej ceny wszystkich towarów są rzekomo
    > we wszystkich sklepach takie same.

    A to zgoda, jeśli o to idzie, ale ja tak zakładam, że są ceny
    takie same lub zbliżone co nie oznacza, że one są takie same.
    Możemy teraz dyskutować (jak już się nudzimy) ile % różnicy
    przy jakiej cenie nie odgrywa już roli. :-)

    ;-)

  • 85. Data: 2017-12-04 09:26:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 09:12:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > 0,75%
    > http://www.tinypic.pl/lpzefiz1rjc4

    "...zostana dodane koszty dokonania transakcjj..."
    Do Roberta- nie widze tu podstawy do reklamacji w banku.
    Wybierzesz przelew bankowy, zrealizujesz go w żabce płacąc kartą żabka tez doliczy
    prowizje. I tez reklamacja w banku niezasadna
    Co do posta założyciela tego wątku- myślę ze kluczowe jest jak ta 30gr opłata jest na
    paragonie nazwana. Sklep chyba ma prawo sobie różne prowizje doliczać i jeśli klient
    zaakceptował to problemu nie wiedzę.

  • 86. Data: 2017-12-04 09:37:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Od pewnego czasu. Wczesniej wiecej.
    > I cos nie moge znalezc, czy X-kom nadal ma zwyzke.
    Te 2% w xcom na dzisiaj już nieaktualne alciekwiło mnie jak to robili
    "Jednocześnie informujemy, iż wszystkie ceny w naszych sklepach stacjonarnych oraz
    sklepie internetowym zawierają 2% rabat.
    Rabat nie jest uwzględniany jedynie przy płatności kartami płatniczymi i
    kredytowymi."
    Sprzęt kosztuje na stronie 1000zł- to cena z rabatem 2%
    Przy płatności kartą doliczali 2%?
    Powinni doliczać 2,04%

  • 87. Data: 2017-12-04 13:21:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    > Od pewnego czasu. Wczesniej wiecej.
    > I cos nie moge znalezc, czy X-kom nadal ma zwyzke.

    >Te 2% w xcom na dzisiaj już nieaktualne alciekwiło mnie jak to robili

    Bo tez i prowizje karciane spady.

> [...]
    >płatniczymi i kredytowymi."
    >Sprzęt kosztuje na stronie 1000zł- to cena z rabatem 2%

    To juz malo istotne.
    Zreszta klient za te 2% sie oburzy umiarkowanie, skoro poinformowany,
    ale te 0.04% mogloby go dobic, a po co draznic klienta dla tych kilku
    groszy ? :)

    Lepiej spytac co bylo na fakturze ... 1020 zl i rabat przy platnosci
    gotowka, czy 1000zl i dodatek, czy po prostu dla jednych 1000zl, dla
    innych 1020

    J.

  • 88. Data: 2017-12-04 13:56:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 13:21:31 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > To juz malo istotne.

    No nie tak mało istotne
    1000zł cena sprzętu na stronie a to cena z rabatem przecież
    "Karciarzom sprzedawali go za 1020zł" więc cena dla "gotówkowców" powinna być 999,6zł
    Trafi się taki upierdliwiec jak Robert i trzeba będzie na skargi odpowiadać, 40gr
    zwracać a i być może pismo z Policji jakieś dotrze o "podejrzeniu popełnienia"
    ;))
    No chyba że karciarzom sprzedawali za 1020,5zł

  • 89. Data: 2017-12-04 15:57:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >Trafi się taki upierdliwiec jak Robert i trzeba będzie na skargi
    >odpowiadać, 40gr zwracać a i być może pismo z Policji jakieś dotrze o

    IMO nie bardzo - podaja cene z rabatem 1000zl, tylez do zaplaty, wiec
    o co tu sie sądzic ?

    A karciarze pozywac nie bedą, za to, ze im sprzedano za 1020 a nie za
    1020.41 :-)

    No chyba, ze ktos sie doszuka cennika netto, 1020.00, do tego obiecane
    2% rabatu, ktos mi tu winny 40 gr jest :-)

    J.

  • 90. Data: 2017-12-04 16:53:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-12-17 o 09:26, Kris pisze:

    > "...zostana dodane koszty dokonania transakcjj..." Do Roberta- nie
    > widze tu podstawy do reklamacji w banku.

    Uściślij: Tu, to znaczy gdzie?

> [...]
    > opłata jest na paragonie nazwana. Sklep chyba ma prawo sobie różne
    > prowizje doliczać i jeśli klient zaakceptował to problemu nie

    Chodzi o prowizje na obsługę karty, a nie jakąkolwiek.