  • 11. Data: 2005-10-07 05:53:22
    Temat: Re: Czy prawo dziala wstecz ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A nie jest to przypadkiem tak Ĺźe obowiÄ?zek posiadania jednak istnieje
    > od 1 stycznia 2003 - *czyli nie wstecz* - a dotyczy pojazdĂłw
    > zarejestrowanych po 1 kwietnia 2002.
    > Data tylko sĹ?uĹźy do okreĹ?lenia zasiÄ?gu przedmiotowego obowiÄ?zku.

    A w zasadzie nie zarejstrowanych - tylko tych w których isntalacja
    gazowa została założona pod tym terminie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-10-07 12:24:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > A w zasadzie nie zarejstrowanych - tylko tych w których isntalacja gazowa
    > została założona pod tym terminie.

    A nie wydaje Ci się to niezgdne z normami współżycia społecznego.
    Przecież w dniu instalacji, takie prawo jeszcze nie istniało, a jeśli nie,
    to dlaczego
    właściciel ma pokrywać koszty tego, że komuś w ministerstwie zamarzyło się
    wydanie rozporządzenia opowodującego skutki, dla osób, które już taką
    instalację posiadają. Dla nowych instalacji zgoda,
    ale dla już istniejących w dniu wejścia w życie rozporządzenia - jest to
    conajmniej nieetyczne.

    To tak samo, jakby się zmieniło prawo budowlane. Np. teraz blok powyżej
    3 pięter, musi mieć windę. Jak wiadomo mamy w Polsce wiele bloków 4
    piętrowych bez wind. Co by było gdyby jakiś mądry minister wymyślił
    zarządzenie, że bloki wybudowane po roku 1980, liczące ponad 3 piętra należy
    uzupełnić o brakującą windę.
    (jeśli wolno to zrobić z już istniejącymi instalacjami LPG)

  • 13. Data: 2005-10-07 12:37:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > A nie wydaje Ci siÄ? to niezgdne z normami wspĂłĹ?Ĺźycia spoĹ?ecznego.

    A jeśli nawet to co z tego? Przyznam się, że ja też miałem taki problem
    z instalacją gazową.

  • 14. Data: 2005-10-07 13:23:50
    Od: maho <m...@p...net>

    Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
    > instalację posiadają. Dla nowych instalacji zgoda,
    > ale dla już istniejących w dniu wejścia w życie rozporządzenia - jest to

    Tak samo jest z firmami i VATem. Przecież skoro firma powstała przed 93
    rokiem (bodajże wtedy wprowadzono VAT), to dlaczego musi ona płacić
    podatek wprowadzony po jej powstaniu?. Przecież to strasznie nieetyczne :).

    > To tak samo, jakby się zmieniło prawo budowlane. Np. teraz blok
    > powyżej 3 pięter, musi mieć windę. Jak wiadomo mamy w Polsce wiele
    > bloków 4 piętrowych bez wind.

    Ale tutaj kwestia wind i pięter dotyczy nowopowstających budynków
    bodajże, a nie wszystkich budynków.

    pozdrav

    maHo