  • Data: 2005-06-30 20:46:27
    Temat: Czy postępowanie policji jest prawidłowe
    Od: mirek<m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie, może ktoś zna sie na tym.
    Czy mogę iść na policje i zglosić kradzież czegoś np.indyczki (śmieszne,prawda?)
    i bez jakichkolwiek dowodów oskarzyć kogoś ?.
    Czy policja powinna w takim przypadku podjć natychmiastowe działanie w postaci
    przybycia do tego "zlodzieja" spisania jego danych osobowych i spytania go, czy
    ukradł indyczkę.
    Zapytuje się czy takie czynnosci podejmuje policja, ponieważ mnie to
    spotkalo,"glupie' babsko ,moja sasiadka czuje do mnie widocznie antypatie i tak
    bezpodstawnie mnie oskarza, czyniła to juz wielokrotnie, a policja wykonuje takie
    czynnosci,nie mają nic innego chyba do roboty.
    Psuje mi opinię ,bo nigdy nic nikomu nie ukradłem ,nigdy nie mialem zadnego
    konfliktu z prawem.
    Co mogę zrobić w tej sprawie

    -> http://usenet.pomocprawna.info