  • 1. Data: 2002-11-22 10:58:32
    Temat: Czy płaci się za hipotekę na kredyt mieszkaniowy?
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wyczytałem że:
    "[...] Niektóre wpisy hipotek są zwolnione z opłat. Tak jest w przypadku
    hipoteki na budownictwo mieszkaniowe. Jeśli więc wziąłeś kredyt na budowę
    domu jednorodzinnego i ma być on zabezpieczony hipoteką, to nie musisz nic
    płacić..."
    Co najlepsze jest to,że "[..]O tym, czy musisz zapłacić, czy nie, sąd
    zawsze informuje w specjalnym wezwaniu...."

    tekst pochodzi z http://www2.gazeta.pl/dom/1,22111,459133.html

    no i właśnie... w 2000 roku wziąłem kredyt na finansowanie mieszkania
    budowanego przez developera... i zapłaciłem haracz za wpis do hipoteki...

    Co wy na to? Jak to się ma do cytowanego tekstu? Nie dotyczy ob chyba budowy
    domu, ale też miszakania?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz