    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy płaci się za hipotekę na kredyt mieszkaniowy?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 11:58:32 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl

    Witam,
    Wyczytałem że:
    "[...] Niektóre wpisy hipotek są zwolnione z opłat. Tak jest w przypadku
    hipoteki na budownictwo mieszkaniowe. Jeśli więc wziąłeś kredyt na budowę
    domu jednorodzinnego i ma być on zabezpieczony hipoteką, to nie musisz nic
    płacić..."
    Co najlepsze jest to,że "[..]O tym, czy musisz zapłacić, czy nie, sąd
    zawsze informuje w specjalnym wezwaniu...."

    tekst pochodzi z http://www2.gazeta.pl/dom/1,22111,459133.html

    no i właśnie... w 2000 roku wziąłem kredyt na finansowanie mieszkania
    budowanego przez developera... i zapłaciłem haracz za wpis do hipoteki...

    Co wy na to? Jak to się ma do cytowanego tekstu? Nie dotyczy ob chyba budowy
    domu, ale też miszakania?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz