  • 1. Data: 2009-12-11 15:20:07
    Temat: Czy osoba postronna moze sie dowiedziec jaki byl wyrok?
    Od: "Michall" <M...@o...pl>

    Czy osoba dzieki ktorej zatrzymano przestepce ma prawo dowiedziec sie jak
    zakonczyla sie sprawa i czy zapadl wyrok lub uniewinnienie?Nie chodzi o to
    zeby byc na rozprawie (nie ma takiej mozliwosci ze wzgledu na odleglosc
    itp.) i w ten sposob sie dowiedziec tylko aby uzyskac taka informacje
    pisemnie lub osobiscie.
    Zdaje mi sie ze niedawno wprowadzono prawnie taka mozliwosc ale nie jetsem
    pewny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-12-11 16:25:21
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Michall pisze:
> [...]
    > pisemnie lub osobiscie.
    > Zdaje mi sie ze niedawno wprowadzono prawnie taka mozliwosc ale nie jetsem

    Tak - Ustawa o dostępie do informacji publicznej.
    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-12-13 19:27:35
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 11.12.2009 17:25 użytkownik kuba napisał :

    > Tak - Ustawa o dostępie do informacji publicznej.

    To ciekawe. Mnie kiedyś odmówiono w sądzie grodzkim informacji na temat
    tego, co zrobiono sprawcy wykroczenia drogowego, w sprawie którego
    występowałem jako świadek i pokrzywdzony. Czy to znaczy, że dałem się
    spławić z niewiedzy?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 4. Data: 2009-12-13 20:52:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-13 20:27, "Mikołaj \"Miki\" Menke" wrote:

> [...]
    > tego, co zrobiono sprawcy wykroczenia drogowego, w sprawie którego
    > występowałem jako świadek i pokrzywdzony. Czy to znaczy, że dałem się

    Zdecydowanie tak