    From: "Piotr" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy od wyroku Sadu Apelacyjnego moge zlozyc odwolanie?
    Date: Thu, 18 Jan 2007 08:32:35 +0100

    Witam
    Moze ktos mi podpowie czy moge zaskarzyc wyrok Sadu Apelacyjnego - a jesli
    tak to w jaki sposob?
    Sytuacja jest nastepujaca:
    Wygrywam sprawe w I instancji, przegrana strona sie odwoluje i Sad
    Apelacyjny przekazuje sprawe do ponownego rozpatrzenia w Sadzie I instancji.
    Jako powod przekazania sprawy Sad podal opinie sporzadzona na prywatne
    zlecenie strony, w ktorej to podwazona jest opinia bieglego, na podstawie
    ktorej wygralem sprawe w I instancji. Ta prywatna opinia zostala sporzadzona
    tydzien przed rozprawa apelacyjna.
    Poszperalem troche w archiwum i znalazlem, ze nie mozna brac pod uwage
    prywatnej opini, jesli w sprawie sporzadzona jest opinia bieglego
    (2002.04.12 wyrok SN I CKN 92/00).
    Wiem, ze gdybym przegral w I instancji i w II to moge wnosic o kasacje - a
    co moge zrobic w tym przypadku?

    Piotr