  • 41. Data: 2019-08-16 19:11:21
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 18:59, cef pisze:

    > Moja teza jest zupełnie inna.
    > Twierdzę, że nieodbieranie telefonów od nieznanych numerów jest głupotą.
    > I tylko tyle.

    a ja przestrzegam dzieci przez nieznajomymi proponującymi przejażdżkę,
    to nie głupota, to przezorność:)

    --
    I love love

  • 42. Data: 2019-08-16 19:17:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moja teza jest zupełnie inna.
    > Twierdzę, że nieodbieranie telefonów od nieznanych numerów jest głupotą.
    > I tylko tyle.

    Ups - wjebałem się między wódkę a zakąskę, nie czytając dokładnie na co
    odpowiadasz. Niniejszym przepraszam serdecznie oraz szczekam pod stołem.
    Hauu!

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2019-08-16 19:20:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-08-16 o 18:59, cef pisze:

    > Moja teza jest zupełnie inna.
    > Twierdzę, że nieodbieranie telefonów od nieznanych numerów jest głupotą.
    > I tylko tyle.

    OK, a jak zakwalifikujesz nieodbieranie od znanych numerów?

  • 44. Data: 2019-08-16 19:59:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:20, nadir pisze:

    > OK, a jak zakwalifikujesz nieodbieranie od znanych numerów?

    odbieranie z nieznanych numerów może się skończyć przekierowaniem i
    nabiciem kabzy dla naciągacza, odbieranie ze znanych numerów tym nie
    grozi, tylko głupek pochwala odbieranie wywołań z nieznanych numerów:)

    --
    I love love

  • 45. Data: 2019-08-16 20:12:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-16 o 19:59, u2 pisze:

    > odbieranie z nieznanych numerów może się skończyć przekierowaniem i
    > nabiciem kabzy dla naciągacza, odbieranie ze znanych numerów tym nie
    > grozi, tylko głupek pochwala odbieranie wywołań z nieznanych numerów:)

    Chętnie się dowiem jak technicznie jest możliwe wykonanie przekierowania
    z odebranego połączenia.

  • 46. Data: 2019-08-16 20:14:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-16 o 19:20, nadir pisze:

    > OK, a jak zakwalifikujesz nieodbieranie od znanych numerów?

    W sumie dlaczego ja mam decydować o sposobie użytkowania
    telefonu przez kogoś? Miałem kiedyś znajomego i on nie umiał
    odebrać i używał tylko do dzwonienia. Tak sobie użytkował.

  • 47. Data: 2019-08-16 20:17:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:12, cef pisze:

    > Chętnie się dowiem jak technicznie jest możliwe wykonanie przekierowania
    > z odebranego połączenia.

    nie udzielam porad dla oszustów:)

    --
    I love love

  • 48. Data: 2019-08-16 20:18:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:14, cef pisze:

    > W sumie dlaczego ja mam decydować o sposobie użytkowania
    > telefonu przez kogoś? Miałem kiedyś znajomego i on nie umiał
    > odebrać i używał tylko do dzwonienia. Tak sobie użytkował.

    to rzeczywiście ciekawy znajomy, pewnikiem starej daty:)

    --
    I love love

  • 49. Data: 2019-08-16 20:20:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:17, u2 pisze:

    > nie udzielam porad dla oszustów:)

    ale ostrzegam przed oszustami i naciągaczami, cef woli aby naiwność
    zwyciężyła:)

    --
    I love love

  • 50. Data: 2019-08-16 21:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Call center? Robota jak robota. Ich zadaniem jest omówić jak
    > najwięcej klientów a na prezentacjach kolejni prezentują

    Pozwolisz ze bede miał w tej kwestii swoje zdanie?
    Zdaje sie ze jedna z takich firm przyjeła własnie solidna kare finanasowa
    za wprowadzanie klientów w błąd...

    > Tam oszuści od razu. W różne rzeczy ludzie inwestują, rożne rodzaje
    > inwestycji są dla ludzi dostępne Nie jesteś zainteresowany to
    > dziękujesz za rozmowę. Jesteś zainteresowany to dopytujesz szczegóły
    > czy umawiasz się na spotkanie

    Nie musisz mi wierzyc.
    A ja ci mowie ze kilka osób które do mnie dzwoniło to byli zwykli
    naciagacze a nie zadne firmy inwestycyjne.

> [...]
    > traktować, tych co termomixy czy inne odkurzacze w domach na
    > prezentacjach sprzedać próbują itp Ostatnio kilka tel miałem z
    > pytaniem czy jakaś szkodę komunikacyjną miałem bo jeśli tak to oni
    > ew spróbują uzyskać większe odszkodowanie Albo z pytaniem czy mam
    > kredyt we frankach bo jeśli tak to podejmą się w moim imieniu
    > prowadzenia sprawy sadowej przeciw bankowi Anie z jednego ani z
    > drugiego nie miałem potrzeby korzystać ale gdybym akurat taką
    > potrzebę miał to nie wodze specjalnie nic złego w tym ze swoje
    > usługi mi proponują. Ot wykorzystują jeden z kanałów(telefon) do

    Nie relatywizuj.
    sa rzeczy ktore sa od lat na rynku, maja sprawdzona marke a sprzedaz
    bezposrednia to tylko wybrany model handlowy (patrz termomix)
    Sa rowniez naciagacze ktorzy przekłamuja własciwości, cechy, zasady
    sprzedazy etc byle tylko nie do konca swiadomy klient złozył podpis.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.