  • Data: 2020-08-04 21:09:47
    Temat: Czy naprawdę nic nie można z tym zrobić?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    rozstając się z partnerem uzgodniliśmy, że to on przejmie samochód, a moją część
    (1/2) odda.
    Teraz jest już on nominalnie w dokumentach właścicielem auta.
    Jednakże nie dokonał za samochód zapłaty, wykonuje jedynie przelewy miesięczne od 100
    do kilkuset złotych.
    Przelewy takie uzasadnia swoją złą sytuacją, brakiem pieniędzy i dobra wolą.

    Co mogę zrobić w tej sytuacji?
    Wszędzie słyszę, że jak spłaca on "z dobrej woli", małymi kwotami lecz regularnie, to
    nic nie mogę zrobić.
    Chciałabym otrzymać należność w całości.
    Czy jakieś znaczenie ma fakt, że były partner posiada nieruchomości lub inne
    samochody, które mógłby sprzedać by mnie spłacić? Oraz ma zarobki dużo większe niż
    najniższa krajowa (ponad 6000/mc), a nie ma nikogo na utrzymaniu?

    Chciałabym już to zakończyć, rozliczyć.

    Majka