  • Data: 2008-01-14 22:42:37
    Temat: Czy muszę się stawić - wezwanie świadka.
    Od: "Roki" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pisałem jakiś czas temu o błędzie w sztuce lekarskiej, który wysłał mojego
    dziadka na tamten świat. Opinia biegłego potwierdziła moje przekonanie o
    ewidentnym błędzie lekarza. Prokurator wniosł do sądu akt oskarżenia o czyn
    z art 160 k.k w związku z art 155. Muszę się stawić 30.01.07 na rozprawie
    jako świadek. Problem jest w tym, że mieszkam w Częstochowie, rozprawa jest
    w Szczecinku (odległość 500km) a w Katowicach (600km od Szczecinka) mam
    egzamin (notabene właśnie z kpk) 31.01.07 o godzinie 9:00. Zapewne na niego
    nie zdąże i będę miał problem.

    Z tego co wiem to nie ma raczej możliwości olania tego bo ani art 177a mnie
    nie uratuje ani nie chce kombinować z lewymi zaświadczeniami lekarskimi (i
    dawać w łapę lekarzom). Zatem mam wybór sprawa/egzamin - czy mam rację?

    Natomiast fakt, że mam egzamin wg mnie nie jest usprawiedliwieniem
    niestawiennictwa na rozprawie.

    Pozdrawiam.