  • 11. Data: 2008-04-26 18:13:09
    Temat: Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    marek pisze:

    > Kolejny down.

    A może jednak mamusia próbowała cie wyskrobać ... ale dlaczego
    widelcem, i dlaczego znów po pijaku ???
    6008

  • 12. Data: 2008-04-26 19:10:42
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Kwi, 18:34, marek <m...@o...pl> wrote:
    > W skutek tego nakazu ilość zabitych na drogach wzrosła o 500 osób.
    > Dane te pochodzą ze stronyhttp://bezswiatel.4.pl, gdzie jest
    > przeprowadzona gruntowana analiza tego problemu.

    natomiast na stronie www.mamdzieckozkosmita.pl jest napisane ze kazda
    kobieta ktora nie znajdzie meza do 30 roku zycia jest wiedzma i jest
    odpowiedzialna za HIV.

  • 13. Data: 2008-04-26 19:47:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety downy zwykle chodzą z gilami.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-04-26 19:59:25
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czy prokuratura przyjmie taki wniosek i gdzie go składać? Miejsce
    > popełnienia przestępstwa to chyba Warszawa (tam jest Sejm), ale może
    > trzeba zacząc od Prokuratury Krajowej?

    Organ ustawodawczy z definicji nie popełnia przestępstwa, niezależnie od
    tego, jak głupie lub antyludzkie prawo uchwala. I bardzo słusznie
    zresztą, bo inna sytuacja mogłaby doprowadzić do sparaliżowania jego pracy.

    Przestępstwem może być co najwyżej jakieś fałszowanie dokumentów w
    procesie uchwalania ustaw, ale tutaj nic takiego nie miało miejsca.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2008-04-26 20:01:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    666 pisze:
    > Niestety downy zwykle chodzą z gilami.

    Z ciekawości zapytam ... podasz mi swoje nazwisko i miasto z
    którego jesteś ? Pytam, rzecz jasna, bo nie wiem.

    6008

  • 16. Data: 2008-04-26 22:53:21
    Od: Leo Kojak <k...@g...pl>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:

    > Imho ilość zabitych osób wzrosła o 500 osób, bo mieliśmy tego roku 11
    > więcej pijanych kierowców autobusów.
    >
    > Wniosek z tego, że twoi rodzice robili cie albo po pijaku, albo jesteś
    > debilem z wyboru.

    Nice shot. ;)

  • 17. Data: 2008-04-27 03:44:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > Czy prokuratura przyjmie taki wniosek i gdzie go składać? Miejsce
    > popełnienia przestępstwa to chyba Warszawa (tam jest Sejm), ale może

    Walnij sie w pałę po prostu. Najlepiej halogenówką samochodową..

  • 18. Data: 2008-04-27 03:45:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:

    > Ale gdzie składać? W Krajowej czy w Warszawie?
    W Tworkach.

  • 19. Data: 2008-04-27 08:52:01
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dane te pochodzą ze strony http://bezswiatel.4.pl, gdzie jest

    a jak napisza na plocie dupa, to zaczniesz go glaskac?
    i bedziesz mial pretensje do tworcy napisu zes sobie drzazg w lapy, albo co
    gorsza w interes powbijal?

    a moze ruszylbys mozgiem i zajrzal na strony policji, gdzie statystyki
    wypadkow sa widoczne jak na dloni i nawet ty zrozumiesz, ze przytaczana
    przez ciebie strona to majaczenia idioty

  • 20. Data: 2008-04-27 19:30:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen pisze:

    > a moze ruszylbys mozgiem i zajrzal na strony policji, gdzie statystyki
    > wypadkow sa widoczne jak na dloni i nawet ty zrozumiesz, ze przytaczana
    > przez ciebie strona to majaczenia idioty

    Nie dawniej, jak tydzień temu w TVN24 jakiś policjant, nawet w mundurze,
    mówił że wprowadzenie świateł niczego nie zmniejszyło liczby wypadków.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"