  • 11. Data: 2005-11-17 23:41:18
    Temat: Re: Czy można nagrywać rozmowę?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A to zależy, kto do kogo ma interes w tym spotkaniu...
    JaC

  • 12. Data: 2005-11-19 15:02:12
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-17 21:10 Arek napisał(a):
    > Użytkownik Darek napisał:
    > [..]

    > Tak. Możesz sobie pożyczyć - albo kupić - dobry aparat telefoniczny,
    > włożyć pojemną kartę pamięci, powiesić na szyi i nagrać wszystko (obraz
    > i dźwięk) bez jego wiedzy i zgody.

    Taki dźwięk będzie cyfrowy i będzie można zarzucać, że został
    spreparowany. Lepszy magnetofon (dyktafon) z kasetą.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 13. Data: 2005-11-19 15:03:21
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-17 20:19 Darek napisał(a):
    > Czy jeżeli poinformuję, że będe nagrywał, urzdędas może odmówić odpowiedzi
    > na pytania?

    Powie, że ma tylko 10 minut i co mu zrobisz?

    > Jeżeli będę nagrywał nie informując o tym, mogę w przyszłosci yakie nagranie
    > wykorzystać np w sądzie?

    Tak. Nie wolno jednak opublikować bez zgody zainteresowanego.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 14. Data: 2005-11-19 15:08:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taki dźwięk będzie cyfrowy i będzie można zarzucać, że został
    > spreparowany. Lepszy magnetofon (dyktafon) z kasetą.
    > w.

    a co za problem z cyfrowki przegrac na tasme? :-)

  • 15. Data: 2005-11-19 15:46:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Taki dźwięk będzie cyfrowy i będzie można zarzucać, że został
    > spreparowany. Lepszy magnetofon (dyktafon) z kasetą.

    No popatrz. Analogowych się nie da zmanipulować? ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-11-19 15:53:36
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz. Analogowych się nie da zmanipulować? ;->

    Wszystko da sie zamanipulowac. Nawet wyrok Lecha Kutasa Gardockiego w
    politycznej sprawie Sokolowskiego. Kwestia jest latwosc manipulacji
    latwosc wykrycia.

  • 17. Data: 2005-11-19 16:00:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Wszystko da sie zamanipulowac. Nawet wyrok Lecha Kutasa Gardockiego w
    > politycznej sprawie Sokolowskiego. Kwestia jest latwosc manipulacji
    > latwosc wykrycia.

    wymiekam

  • 18. Data: 2005-11-19 16:29:07
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >wymiekam
    Czy naprawdę musisz wyciągać Ekskrementa grupy innym z szamb?

  • 19. Data: 2005-11-19 16:35:48
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > Czy naprawdę musisz wyciągać Ekskrementa grupy innym z szamb?

    Wszystko co krytykuje establiszment jest szmbem.

    A moze to smrodek jest w twoim pokoju, a nie za otwartym oknem? :-P

  • 20. Data: 2005-11-19 17:54:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wojtek Szweicer napisał:
    > Taki dźwięk będzie cyfrowy i będzie można zarzucać, że został
    > spreparowany. Lepszy magnetofon (dyktafon) z kasetą.

    Nieprawda.

    pozdrawiam
    Arek

    --