  • Data: 2004-09-11 08:01:34
    Temat: Czy można legalnie nagrywać funkcjonariusza publicznego?
    Od: "Adam Wyjecki" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nietypowe pytanie. 7 lat temu nagrałem moją rozmowę z pewnym
    funkcjonariuszem publicznym, oczywiście bez jego wiedzy. To było w jego
    biurze. Działania
    urzednika były uprzednio tak dziwne, że idąc na rozmowę byłem przekonany, iż
    chce on łapówkę i dlatego była ta cała impreza z magnetofonem (zwykły
    analogowy rzęch). W czasie tej rozmowy okazało się, że nie chodziło wcale o
    łapówkę - po prostu komornik kompletnie nie znał prawa, do tego okazał się
    wyjątkowym idiotą. W trakcie rozprawy (cywilnej z mojego pozwu) poinformowałem
    oczywiście sąd, że mam
    tę kasetę, ale sądu to zupełnie nie interesowało. Moje pytanie brzmi:
    Czy coś mi grozi za opublikowanie wypowiedzi urzednika? Bo gadał takie bzdury,
    że wstydziłby się ich nawet szaman plemienny.
    Bynio