  • 1. Data: 2004-03-31 06:19:31
    Temat: Czy można darować ?
    Od: "Profil1" <r...@x...wp.pl>

    Witam !
    Mam pytanie do szanownych grupowiczów w 1999 roku zakupilem samochód z
    "kratką" czy obecnie mogę go podarować żonie lub teściowej ? jakie są tego
    skutki prawne i oczywiście podatkowe, co z VAT-tem odliczonym przy zakupie
    auta.
    Pozdrawiam Ryszard.

  • 2. Data: 2004-03-31 08:47:42
    Temat: Re: Czy można darować ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Profil1 wrote:

> [...]
    > "kratką" czy obecnie mogę go podarować żonie lub teściowej ? jakie są
    > tego skutki prawne i oczywiście podatkowe, co z VAT-tem odliczonym przy

    A po co ?

    klopotow szukasz ?

    jaki sies sens darowania zonie jEJ samochodu ?

    No a jesli dasz tesciowej trzeba VAT naliczyc.

    Boguslaw