  • 31. Data: 2013-04-06 13:45:39
    Temat: Re: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Ojca szukaj gdzie indziej, bo sądząc po twojej "inteligencji" twoi
    > rodzice są najwyraźniej spokrewnieni. (biedne upośledzone dziecko... w
    > ciemną noc w piłkę chce grać... tsk, tsk, tsk...)

    Tak Ci w szkole mówili i się psychoza na starość nasiliła.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

    K.

  • 32. Data: 2013-04-06 13:48:07
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-06 00:20, Bydlę pisze:

    > To teraz trzeba ustalić - jak bliskim bliskim jesteś dla siebie, oraz
    > to, czy brat cię zna...

    Może by tak przejść na jasną stronę mocy, przyszło Ci to kiedy kol wiek
    przez umysł?

    K.

  • 33. Data: 2013-04-06 14:20:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 13:45, hisjusz pisze:

    > Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

    Poza tobą mało kto swoim rodziców morduje lub planuje zamordować, więc
    się pierdol, szczylu.

  • 34. Data: 2013-04-06 14:25:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 13:45, hisjusz pisze:

    > Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

    Poza tobą mało kto swoich rodziców morduje lub planuje zamordować, więc
    się pierdol, szczylu.

  • 35. Data: 2013-04-06 14:55:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-06 14:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Poza tobą mało kto swoich rodziców morduje lub planuje zamordować, więc
    > się pierdol, szczylu.

    Nerwy Ci pościły, pompek zrób z 3 x 15 oraz 2 okrążenia w okół domu.

    Wracaj do zdrowia!
    K.

  • 36. Data: 2013-04-06 15:40:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 23:04:04 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:
    > W dniu 2013-04-05 22:38, Kris pisze:

    > Tak! Brat! Widać moją twarz doskonale oraz jak mówiłem w 1 kadrze numer
    >
    > rejestracyjny samochodu, nie pozostawia to cienia wątpliwości że ja to ja.

    To czemu pisałeś że "bliski"
    Czy pisząc nieprawdę popełniłeś wykroczenie?

  • 37. Data: 2013-04-06 20:54:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.04.2013 23:24, Andrzej Lawa pisze:
    > w ciemną noc w piłkę chce grać... tsk, tsk, tsk...)

    No i co w tym dziwnego? Mam kolegów, co grywają właśnie po północy, bo
    wtedy można taniej salę wynająć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2013-04-06 22:37:04
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > No i co w tym dziwnego? Mam kolegów, co grywają właśnie po północy, bo
    > wtedy można taniej salę wynająć.

    Co ty im tłumaczysz i tak nie zrozumieją.Tylko przy komputerze siedzą,
    żaden więcej niż 10 pompek nie zrobi. Pan A.L to już osłabł psychicznie
    ale trzymam za niego kciuki może złość go zmotywuje do robienia pompek.
    Pozdrawiam
    K.

  • 39. Data: 2013-04-06 23:25:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 22:37, hisjusz pisze:

    > Co ty im tłumaczysz i tak nie zrozumieją.Tylko przy komputerze siedzą,
    > żaden więcej niż 10 pompek nie zrobi. Pan A.L to już osłabł psychicznie
    > ale trzymam za niego kciuki może złość go zmotywuje do robienia pompek.

    Ty się lepiej o swoją buźkę martw, matole - znowu ktoś cię uwieczni jak
    coś na drodze zbroisz.

    Swoją drogą co ma ewentualne osłabienie psychiczne do ćwiczeń fizycznych?

  • 40. Data: 2013-04-07 12:18:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.04.2013 23:25, Andrzej Lawa pisze:
    > Swoją drogą co ma ewentualne osłabienie psychiczne do ćwiczeń fizycznych?

    Idą w parze. Gdy człowiek słabnie psychicznie, ma depresję to nie ma
    chęci do aktywności fizycznej.

    W drugą stronę -> brak aktywności fizycznej wpływa negatywnie na stan
    zdrowia psychicznego. Psychiatrzy i psychologowie zalecają swoim
    pacjentom nieraz właśnie zmuszanie się do aktywności fizycznej, bo
    wpływa ona korzystnie na budowanie sfery psychicznej również.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek