  • Data: 2003-04-18 18:17:35
    Temat: Czy ma prawo mnie przeszukac ?
    Od: "BlastoZ" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam takie pytanie: czy policjant podczas rutynowej kontroli (tzw.
    spisywania) moze mnie przeszukac ?
    Ostatnio mialem wlasnie taki incydent kiedy to z paroma kolegami wracalismy
    z imprezy kolo 3 w nocy i zatrzymalo nas 2 policjantow. Bylo nas 5 osob i
    tylko jeden z nas nie mial ze soba dowodu osobistego. Kiedy jeden z
    policjantow uslyszal od niego "nie mam przy sobie dowodu" rzucil paroma
    paragrafami... kazal gosciowi oproznic kieszenie i zabral sie za
    przeszukiwanie. Uzasadnil ten fakt tym ze kolega nie mial dowodu osobistego.
    Czy mial racje ? Naprawde jest takie prawo ze gdy nie mam dowodu moge zostac
    przeszukany przez policjanta na ulicy ?

    Dzieki z gory za wszelkie informacje, Pozdrawiam grupowiczow !!