    From: "Hitir \" f \"" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy komornik aby nie przesadza.?
    Date: Thu, 24 Apr 2003 13:43:16 +0200

    Prowadzę działalność gospodarczą i zatrudniam dość dużą ilość osób. Z tego
    powodu prawdopodobieństwo otrzymania od komornika Zajęcia Wynagrodzenia o
    Pracę z tytułu egzekucji należności sądowych jest dość wysokie, i też tak
    się dzieje. Regularnie co jakiś czas otrzymuje takie "zajęcia" ale dziwnym
    trafem za każdym razem okazuje się iż pracownik którego takie "zajęcie"
    dotyczy właśnie już nie pracuje.

    Pytanie:
    Czy moim obowiązkiem (i tu proszę {bardzo} o jakiś przepis) jest odpisywać
    komornikowi że taki człowiek już u mnie nie pracuje? czy to wynika wprost z
    przepisów? Nie chce mi się odpisywać na te pisma, a już w żadnym razie nie
    chce mi się wydawać kasy na papier, kopertę i znaczki.
    Czy jeżeli pracownik nie jest u mnie zatrudniony, a tym samym nie pobiera
    wynagrodzenia muszę się takim "zajęciem" przejmować i czy muszę podejmować
    środki mające na celu wyjaśnienie takiej sytuacji. Czy mam prawo żądać
    zwrotu gotówki lub na przykład wysłać list wartościowy za pobraniem kwoty
    pieniężnej do komornika celem odzyskania poniesionych strat który oczywiście
    będzie zawierał wyjaśnienie ???

    BARDZO PROSZĘ O POMOC W TEJ SPRAWIE

    Hitir
    h...@i...pl