  • 61. Data: 2008-01-13 14:09:03
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mis Puchatek pisze:

    > O widzisz, poruszyles kolejny ciekawy temat - chce wejsc do MediaMArktu
    > w kominiarce, ochrona mnie nie chce wpuscic. Moga?

    Nie.

  • 62. Data: 2008-01-13 14:09:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heming pisze:

    > wpuscic, o ile nie zaklocasz porzadku publicznego. Moze natomiast przed
    > wpuszczeniem cie wylegitymowac, w celu ustalenia twoje tozsamosci.

    Brednie.

    Orchoniarzyna nie jest uprawniony do legitymowania klientów.

  • 63. Data: 2008-01-13 14:11:35
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Szerr napisał:

    > Uważaj, żebyś się nie pokaleczył!

    Uwazam. No i?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 64. Data: 2008-01-13 14:11:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heming pisze:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, od ZAWSZE? Vide: art. 36. ust. 1. pkt 1) ustawy o ochronie osób i
    > mienia.

    Sęk w tym, że w publicznie dostępnej placówce handlowej przebywać ma
    prawo każdy, więc powoływanie się na zapis o kontroli uprawnień do
    przebywania na terenie jest głupotą.

    Taki ochroniarz może ewentualnie zażądać wylegitymowania się jak ktoś
    spróbowałby wejść w miejsce, które nie jest publicznie dostępne (np.
    zaplecze).

  • 65. Data: 2008-01-13 14:12:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    chairon pisze:

    > Takich sytuacji masz wiele. Dzwonisz na infolinię banku i jesteś
    > informowany, że rozmowa będzie nagrywana, a jeśli sobie nie życzysz to

    Swoją szosą jest to nadgorliwość i "dupochron" - nie masz obowiązku
    informować o tym, że nagrywasz rozmowę.

  • 66. Data: 2008-01-13 14:17:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 12:24:53 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?

    Podobnie jak kontrola drogówki, sprawdzanie biletów w autobusie lub w
    kinie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 67. Data: 2008-01-13 14:21:49
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Podobnie jak kontrola drogówki, sprawdzanie biletów w autobusie lub w
    > kinie.

    Oj, chyba wcale nie podobnie.

    Mis Puchaty

  • 68. Data: 2008-01-13 14:24:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 14:19:08 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > stad moj smiech odnosnie tego, ze jakas ochranka bedzie mnie legitymowac
    > aby ustalic, czy moge przebywac w miejscu publicznym...

    Nikt nie będzie Ciebie legitymował, ponieważ sklep nie jest takim
    miejscem. Uprawnienie to określa się - na podstawie ustawy - w planach
    ochrony i dotyczy rafinerii, banków, kolei, etc.

  • 69. Data: 2008-01-13 14:26:11
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie załapałeś intencji Misia ;)

    Nie on jeden ;)

    Mis Puchaty

  • 70. Data: 2008-01-13 14:27:51
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Swoją szosą jest to nadgorliwość i "dupochron" - nie masz obowiązku
    > informować o tym, że nagrywasz rozmowę.

    No ale ja jako klient banku czuje sie duzo lepiej, gdy mnie poinformują
    o tym. Bo być moze mam niewyparzoną gębę i moglbym rzucic kurwami. A tak
    jestem potulnym grzecznym klientem ;)

    Mis Puchaty