  • Data: 2006-10-07 09:06:07
    Temat: Czy ja już jestem studentem??
    Od: "Tomasz Sikorski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam spory problem. Będąc na studiach magisterskich otrzymywałem rentę
    rodzinną. Studia się skończyły, więc zapisałem się na studia podyplomowe.
    Tam przy zapisywaniu się uzyskałem informację, że z dniem 1 X otrzymam
    zaświadczenie do ZUSu, że jestem studentem. Gdy poszedłem 2 X po te
    zaświadczenie, 'miła inaczej' pani, powiedziała, że zajęcia się nie
    rozpoczęły, więc zaświadczenia nie dostanę i mam przyjść 9 X, bo wtedy są
    pierwsze zajęcia. Przed chwilą tam dzwoniłem i dowiedziałem się, że zajęcia
    w nadchodzącym tygodniu jeszcze się nie rozpoczną, więc nie mam po co
    przychodzić.
    Moje pytanie: Czy faktycznie trzeba czekać do pierwszych zajęć, żeby
    wystawić takie zaświadczenie? Może jest jakiś przepis, według którego takie
    zaświadczenie już mógłbym dostać? Co jeżeli pierwsze zajęcia odbędą się w
    listopadzie, czy wtedy dostanę pieniążki za październik??

    Normalnie rentę dostawałem 5, dziś już 7, a perspektywy brak :(
    Proszę, poradźcie coś!

    Pozdrawiam gorąco
    Tomek