  • Data: 2006-10-07 16:59:11
    Temat: Re: Czy ja już jestem studentem??
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:f2c17$4527d3d6$5112ce6b$7954@news.chello.pl...

    > Jestes studentem od chwili uzyskania statusu studenta = w momencie wydania
    > przez jednostke edukacyjna decyzji o przyjeciu Cie na studia.

    Nie do końca to jest prawdą.
    Bo decyzje wydaje się w lipcu np. a studentem będzie się od 1 października
    dopiero.
    Przerabialiśmy to z już, bo mieliśmy problem z osobami, które się dostały i
    nie rozpoczęły studiów i wyszło na to, że takie osoby studentami nigdy nie
    były.

    Więc nie jest to takie proste. I nikt nam na takie pytanie nie potrafił
    dokładnie odpowiedzieć, w każdym razie stanęło na tym, że osoba, która nie
    rozpoczęła studiów, nie odebrała indeksu i nie zapisała się na zajęcia na
    pierwszym semestrze (jeśli są zapisy) formalnie studentem nie jest.
    Ministerstwo w każdym razie mocno się zapowietrzyło na tak postawione
    pytanie.