  • Data: 2004-03-04 13:47:06
    Temat: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: "Unplugged" <wattie<wytnij>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Wczoraj po powrocie do domu znalazlem w drzwiach swistek z informacja, ze
    juz nie mam pradu. Pod moja nieobecnosc ktos po prostu odlaczyl mi kabel,
    ktorego powtorne podlaczenie bedzie kosztowalo kolejne 80,-.
    W zwiazku z ta sytuacja mam pytanie:
    Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    Moja wina, ze zapomnialem zaplacic ale nie dostalem od nich zadnego
    wezwania. A co gdybym mial w domu niema sparalizowana staruszke na
    respiratorze albo niemowlaka w inkubatorze. Odpowiedzcie i poradzcie prosze.

    U.