  • 11. Data: 2007-05-18 06:28:40
    Temat: Re: Czy dalej placic uzgodnione "alimenty"?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:f2hses$caj$1@news.wp.pl...

    > Mieszkanie było własnością żony.

    "Zona sprzedala mieszkanie zakupione w
    czasie trwania malzenstwa ale bedace jej wlasnoscia"
    zakupione w czasie malzenstwa oznacza ze bylo wspolne, to ze bylo zapisane
    tylko na nia, nie ma znaczenia, cos takiego jak wspolnowa majatkowa cos ci
    mowi?

    ps. jestes tylko ograniczony czy zlosliwy?
    tyczy sie to twojego sposobu cytowania

  • 12. Data: 2007-05-18 09:10:36
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Coś takiego jak majątek odrębny i środki z niego pochodzące nic Ci nie mówi?
    Nie musi mówić, ale proszę powtrzymaj się od udzialania porad innym, bo jeszcze
    głupio uwierzą...
    JaC

  • 13. Data: 2007-05-18 09:18:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Coś takiego jak majątek odrębny i środki z niego pochodzące nic Ci nie
    > mówi?
    > Nie musi mówić, ale proszę powtrzymaj się od udzialania porad innym, bo
    > jeszcze głupio uwierzą...

    ale to nie jest majatek odrebny, bo mieszkanie zostalo kupione w trakcie
    malzenstwa ze wspolnych srodkow, jak kupisz w malzenstwie samochod i
    zarejestrujesz go na siebie, tez nei jest twoja prywatna wlasnoscia, tylko
    wspolna, chyba ze wykazesz ze srodki na jego zakup pochodzily np z
    darowiny od twoich rodzicow

    i naucz sie poprawnie cytowac

  • 14. Data: 2007-05-18 09:28:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2jh2i$ie4$1@opal.futuro.pl szerszen <s...@t...pl>
    pisze:

> [...]
    > zakupione w czasie malzenstwa oznacza ze bylo wspolne, to ze bylo
    > zapisane tylko na nia, nie ma znaczenia, cos takiego jak wspolnowa
    Istnieją okoliczności sprawiające, że dobra materialne nabyte podczas
    trwania małżeństwa objętego wspólnotą majątkową nie wchodzą w skład majątku
    wspólnego, np.:
    - nabyła mieszkanie ze środków posiadanych przed zawarciem małżeństwa,
    - otrzymała środki na zakup drogą spadku,
    - tatuś był hojny i zrobił darowiznę.
    Pewnie coś jeszcze by się znalazło.

    > ps. jestes tylko ograniczony czy zlosliwy?
    > tyczy sie to twojego sposobu cytowania
    Może być jedno i drugie.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-05-18 09:28:59
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A gdzie to jest napisane??
    JaC

  • 16. Data: 2007-05-18 10:35:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Istnieją okoliczności sprawiające, że dobra materialne nabyte podczas
    > trwania małżeństwa objętego wspólnotą majątkową nie wchodzą w skład
    > majątku wspólnego, np.:

    wiem ze istnieja, jednak z tego co zostalo napisane sklaniam sie ku temu
    ze jest to majatek wspolny tylko zapisany na jedno z malzonkow, poza tym
    jesli nawet, to zona musiala by przed sadem wykazac ze nie byl to majatek
    wspolny i ze pieniadze byly tylko jej, a to nie jet takie latwe

    > Może być jedno i drugie.

    wlasnie zastanawiam sie ktore bardziej ;)

  • 17. Data: 2007-05-18 10:36:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    >A gdzie to jest napisane??

    w tym samym miejscu

  • 18. Data: 2007-05-18 10:49:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Po co przed sądem, skoro takie stwierdzenie mógł zawrzeć notariusz w akcie...
    JaC