eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny? › Czy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny?
  • Data: 2002-06-11 16:11:56
    Temat: Czy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny?
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Naliczono mi 1 impuls za połączenie z infolinią Dialogu, chociaż od
    wielu miesięcy nic nie mam podłączone do linii telefonicznej.
    Korzystam wyłącznie z usług TPSA. Roztropnie nie zrezygnowałem z niej,
    gdy podpisywałem umowę z Dialogiem.
    Dla zasady, gdyż nie spodziewałem się jej uwzględnienia, złożyłem
    reklamację i zażądałem bilingu. Reklamacji oczywiście nie uznano, a za
    biling naliczono 4 zł netto. Są to stosunkowo małe kwoty, które
    zapłacę biednemu Dialogowi, żeby go wzmocnić finansowo. Dziwi mnie
    tylko, że gdy kilkakrotnie zdarzyło się to z TP SA, żadnych
    dodatkowych opłat za biling nie pobrano.
    Czy z Dialogiem naprawdę jest tak źle, że chwytają się wszystkich
    sposobów, aby zarobić?

    Pozdr

    Julian

    PS. Być może za często ostatnio pisałem w związku z Dialogiem, ale to
    już wkrótce się skończy. Wypowiedziłem cyrograf i w zamian podpiszę
    nowy, ale na "komórkę", za podobne pieniądze, za to większą
    użyteczność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1