  • 1. Data: 2004-12-30 13:36:51
    Temat: Czy ZUS ma prawo podważyć umowę o pracę???
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    Czy ma prawo, a jeśli ma to na jakiej podstawie???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-30 21:13:31
    Temat: Re: Czy ZUS ma prawo podważyć umowę o pracę???
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    Nikt tego nie wie???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-12-30 21:21:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    pytam więc nie wiem rzecze:
    > Czy ma prawo, a jeśli ma to na jakiej podstawie???

    Skoro zrobił to kilkudziesięciu tysiącom kobiet, a sądy to przyklepały,
    to widać ma prawo. Na jakiej podstawie? Kodeks cywilny - pozorność umowy.

    I uprzedzając Twoje pytania - nieustotne jest ilu świadków
    przyprowadzisz, nieistotne są nawet wpisy notarialne w sądzie itd. itp.
    2+2 jest 5 twierdzi ZUS a sąd to i tak potwierdzi bo taka jest zasada w
    naszym Państwie.
    Tak! Jest wyrok SN najwyższego, że jest to sprzeczne z konstytucją, ale
    u nas nie działa prawo precedensu , więc... dalej 2+2 jest 5 .
    Tak! Oficjalnie promuje się u nas rodzinę i jest przeciw dyskryminacji i
    strasznie krzyczy, że pracodawcy nie chcą zatrudniać młodych kobiet, a
    już szczególnie planujących dziecko, że już nie wspomnieć o ciężarnych.
    Ale tylko krzyczy. W praktyce pracodawca płaci składki, a ZUS wymyśla
    sobie, że umowa jest pozorna i tyle.

    Poszukaj w archiwum Gazety Wyborczej, kiedyś próbowała poruszyć ten
    temat, ale coś odpuścili. Pewnie dostali propozycję dania sobie spokoju :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 4. Data: 2004-12-30 21:48:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 13:36:51 +0000 (UTC), pytam więc nie wiem
    naskrobał(a):

    > Czy ma prawo, a jeśli ma to na jakiej podstawie???

    dziś czwartek - dobry dzień na pozew.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-12-31 10:41:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 21:13:31 +0000 (UTC), pytam więc nie wiem
    <e...@w...pl> napisał:

    > Nikt tego nie wie???

    Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.

    Być może w twoim przypadku umowa nie była pozorna, i zakwestionowanie jej
    było nieuzasadnione, ale co można powiedziec w sytuacji, gdy pewna firma z
    siedzibą w małym zadupiu pod Lublinem zatrudnia prezesa zarządu,
    sekretarkę i circa 30 kobiet na macierzyńskim?

    Z całą tą sprawą jest tak jak z traktowaniem Polaków jak złodziei i
    oszustów. Za winy mniejszości cierpi większość.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 6. Data: 2005-01-01 21:14:41
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    Chciałabym tylko jeszcze dodać, ze do pracy zostałam skierowana w
    ramach prac interwencyjnych z Urzędu Pracy. Oznacza to, że gdybym
    tej pracy nie podjęła straciłabym status osoby bezrobotnej i możliwość
    otrzymania zasiłku dla bezrobotnych. ZUS na to nie zwrócił uwagi.
    Ciekawe co na to powie Sąd. Co Wy na to???

    Poza tym przesyłam wszystkim gorące życzenia noworoczne

    -> http://usenet.pomocprawna.info