eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy US moze uznac koszty na reklame za niezasadne? › Czy US moze uznac koszty na reklame za niezasadne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Jarek" <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy US moze uznac koszty na reklame za niezasadne?
    Date: Fri, 3 Feb 2006 12:01:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <drvdbs$nkt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: anw14.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1138964668 24221 83.17.104.14 (3 Feb 2006 11:04:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Feb 2006 11:04:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:363889
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Czy US może nie uznać kosztów poniesionych na reklamę, jeżeli wszystkie
    papiery są w porządku (podatnik ma fakturę, UDOWODNI, że faktycznie
    zapłacił, że reklama została zlecona, jeżeli WSZYSTKO gra)? Czy US może
    wyrzucić taką fakturę z kosztów tylko dlatego, że to nieprawdopodobne
    (wg. urzędnika) aby firma przeznaczała tak dużą część dochodów na
    reklamę
    i, że (wg. urzędnika) wydawanie zbyt dużej części dochodu na reklamę
    jest
    niecelowe i dlatego (wg. urzędnika US) podatnik zlecił reklamę aby
    obniżyć sobie podatek?

    Jeżeli to możliwe, to proszę o jakąś podstawę prawną, orzeczenia sądu,
    coś z życia, itp.

    Pozdrawiam, Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1