  • 1. Data: 2009-12-09 14:09:04
    Temat: Czego nie wolno robić w miejscach publicznych?
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    W niektórych miejscach nie wolno pić alkoholu, palić, ogólnie nie można
    kląć, obnażać się.. Czy jest jakiś konkretny przepis wyliczający
    zakazane czynności w miejscach publicznych? Jeśli istnieje to proszę o
    jego podanie. Jeśli nie istnieje to gdzie szukać takich informacji?

    RM

  • 2. Data: 2009-12-09 15:19:13
    Temat: Re: Czego nie wolno robić w miejscach publicznych?
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 9 Gru, 15:09, "R.Madejski" <r...@a...com> wrote:
> [...]
    > zakazane czynności w miejscach publicznych? Jeśli istnieje to proszę o
    > jego podanie. Jeśli nie istnieje to gdzie szukać takich informacji?

    Istnieja konkretne przepisy wyliczajace to czego nie wolno w miejscach
    publicznych. Sa publikowane w dziennikach ustaw.

  • 3. Data: 2009-12-09 15:22:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 9, 4:19 pm, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    > Istnieja konkretne przepisy wyliczajace to czego nie wolno w miejscach
    > publicznych. Sa publikowane w dziennikach ustaw.

    Ew. wyliczajace co mozna ale trzeba bedzie za to poniesc oplate lub
    kare :)

  • 4. Data: 2009-12-10 08:54:28
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    przypadek wrote:

    > Istnieja konkretne przepisy wyliczajace to czego nie wolno w miejscach
    > publicznych. Sa publikowane w dziennikach ustaw.

    Czy są publikowane w jakieś zbiorczej postaci? Pod jaką nazwą powinienem
    tego szukać (przekopałem sporo stron, nie trafiłem na dzienniki ustaw
    tylko na pojedyncze artykuły najczęściej o zakazie palenia i picia).

    RM

  • 5. Data: 2009-12-11 20:08:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "R.Madejski" <r...@a...com> wrote
    > Czy są publikowane w jakieś zbiorczej postaci?

    Raczej nie. Poczytaj sobie kodeks wykroczeń, ustawy dot. alkoholu, tytoniu
    itp.