  • 1. Data: 2009-12-09 12:16:17
    Temat: Taka ciekawostka...
    Od: dl00lb <a...@w...pl>

    http://www.mmlublin.pl/5916/2009/1/5/przebierancy-ch
    ca-zawiasow?category=depesze

    "W trakcie śledztwa oszuści przyznali się do winy. - Obaj mężczyźni
    złożyli także wnioski o dobrowolne poddanie się karze więzienia w
    zawieszeniu - wyjaśnia Beata Syk-Jankowska rzecznik Prokuratury
    Okręgowej w Lublinie. Marcin B., który po pijanemu prowadził samochód
    zaproponował dla siebie karę roku więzienia w zawieszeniu na 3 lata,
    zakazu prowadzenia samochodów przez 3 lata i 1500 zł grzywny. Jego
    młodszy kompan Piotr P. ma zostać skazany na 6 miesięcy więzienia w
    zawieszeniu na 3 lata i także na karę 1500 zł grzywny."

    Ja za wybicie szyby w lokalu, zlapano mnie na goraco przez policje,
    dostalem tez w Lublinie 1 rok na 3 w zawieszeniu i 500 zl kolegium.

    To chodzi o humor w danym dniu danego sądu ?

  • 2. Data: 2009-12-09 12:20:20
    Temat: Re: Taka ciekawostka...
    Od: dl00lb <a...@w...pl>

    Co do szyby, za ktora zaplacilem 120 zl ! :)))

  • 3. Data: 2009-12-09 12:20:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 9, 1:16 pm, dl00lb <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dostalem tez w Lublinie 1 rok na 3 w zawieszeniu i 500 zl kolegium.
    >
    > To chodzi o humor w danym dniu danego sądu ?

    A widzisz roznice w tym, ze Tobie wymiar kary ustalil sad w wyroku, a
    oni poki co sad tylko _prosza_ o taka kare?