    From: "krzychol" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czas pracy w podróży służbowej
    Date: Wed, 5 Sep 2007 16:53:43 +0200

    Witam

    Proszę o pomoc w rozwiązniu następującego problemu:
    czy jeżeli jestem delegowany w podróż służbową samochodem służbowym i
    podczas podróży pełnię obowiązki kierowcy tegoż samochodu, to należy mi się
    za to wynagrodzenie, czy też nie?
    Jestem zatrudniony na stałe na umowę o pracę - jako projektant, nie
    kierowca. Obowiązek kierowania pojazdami nie jest zawarty w sposób jawny w
    mojej umowie o pracę. Kierowanie pojazdem nie jest ani jedynym, ani głównym
    celem podróży.
    Wg mnie kierowanie pojazdem jest pracą na rzecz przedsiębiorcy świadczoną
    podczas podróży służbowej. Moja kadrowa stoi na stanowisku, że jest to po
    prostu odbywanie podróży, które poza nominalnymi godzinami pracy nie jest
    wynagradzane. Kto ma rację? Na co się można powołać?

    pozdrawiam