  • 1. Data: 2007-04-27 16:02:29
    Temat: Czas odpowiedzi na pismo?
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Mam takie pytanie. Czy piszac oficjalne pismo do jakiejs firmy (a dokladnie
    do jej prezesa) mam prawo wymagac od nich odpowiedzi na nie? Jesli tak to na
    podstawie jakiego kodeksu i jakich paragrafow? I jaki jest termin odpowiedzi
    na takie pismo?
    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam i zycze milego weeeeeeekendu :)

    k.

  • 2. Data: 2007-04-27 18:16:12
    Temat: Re: Czas odpowiedzi na pismo?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    kendy napisał(a):
> [...]
    > podstawie jakiego kodeksu i jakich paragrafow? I jaki jest termin odpowiedzi

    raczej nie
    przy niektórych pismach brak odpowiedzi może rodzić określone skutki

    KG

  • 3. Data: 2007-04-28 16:03:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0t6rq$7gp$1@atlantis.news.tpi.pl kendy
    <z...@...adres> pisze:

    > Witam
    > Mam takie pytanie. Czy piszac oficjalne pismo do jakiejs firmy (a
    > dokladnie do jej prezesa) mam prawo wymagac od nich odpowiedzi na nie?
    Oczywiście, że nie. Weź na logikę - jak możesz wymagać odpowiedzi _pisząc_
    pismo? Przecież adresat go jeszcze nie dostał, ono nawet nie zostało
    wysłane, dopiero "się pisze".
    Choćby on chciał (a nie musi chcieć), jak miałby odpowiedzieć na pismo,
    którego nie otrzymał?

    --
    Jotte