  • Data: 2006-03-01 11:32:48
    Temat: Czas oczekiwania na wynik rekrutacji
    Od: Menth0l <m...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawi mnie jeden problem: otoz ubiegam sie o prace w jednej z renomowanych
    firm. Proces rekrutacji skladal sie z 3 etapow. Po kazdym etapie w
    przeciagu 2 tygodni (wlasciwie to juz na drugi dzien) bylem informowany o
    dopuszczeniu do kolejnego etapu. Po zakonczeniu procesu rekrutacji znowu w
    przeciagu 2 tygodni mialem byc poinformowany o jej wyniku (obojetne czy
    wynik bylby negatywny czy pozytywny). Kiedy jednak minal ten okres a nie
    bylo odzewu wyslalem maila z zapytaniem do rzeczonej firmy. Oczywiscie
    okazalo sie ze jeszcze nie ma wynikow i nie wiadomo dokladnie kiedy beda i
    zebym byl cierpliwy. Wczoraj minal 3 tydzien a moja cierpliwosc juz jest
    wyczerpana. Czy istnieją moze jakies przepisy regulujacy zalatwianie tego
    typu rzeczy? Czy firma owa jest ograniczona przepisami co do czasu i
    sposobu odpowiedzi? Innymi slowy: czy moge ich czyms postraszyc coby
    przyspieszyc ich pracę? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Menth0l