  • Data: 2009-06-27 10:20:01
    Temat: Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?
    Od: euro <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kochani.

    Ja, Polak slub zona wzielismy w Polsce w tym roku, wspolnota majatkowa.
    Zona wloszka, tylko paszport i prawo jazdy.
    Nie mieszkamy na razie w Polsce, zjezdzamy za rok.
    Ja jestem zameldowany w Polsce i w Niemczech, zona w Niemczech ze mna
    oraz we Wloszech.

    Bank nie udzieli nam kredytu bez dokumentu dla zony, co bank to rozne
    wyobrazenia i tak na przyklad zadaja od zony np:

    1. Zas'wiadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub Dokument potwierdzaja;cy
    prawo pobytu na terytorium Polski wydany przez wojewode;

    2. Karta czasowego pobytu w Polsce

    3. Zaswiadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE z wpisanym
    numerem PESEL lub dokument potwierdzajacy prawo stalego pobytu z
    wpisanym numerem PESEL.

    Ktory z tych dokumentow otrzymamy gdzie i ktory najszybciej?

    Gdzie nalezy sie najpierw udac w przypadku poszczegolnego dokumentu?

    Czy moge zameldowac rowniez zone do mieszkania mojego Taty (jestem tam
    zameldowany od dziecka), ktore teraz jest wynajmowane?

    Prosze o pomoc.
    Euro