  • Data: 2010-02-15 08:59:42
    Temat: Crackowanie oryginalnej gry
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Załóżmy, że mam jakąś tam grę. Oryginał legalnie kupiony w sklepie. Gra do
    uruchomienia wymaga płyty włożonej do napędu. A mnie się nie chce
    każdorazowo wstawać, podchodzić do regału, ściągać pudełka z wysokiej półki,
    wyciągać płyty, wkładać do czytnika i dopiero móc zagrać. Chciał bym po
    prostu kliknąć i grać. W związku z tym mam pytanie. Czy zainstalowanie do
    takiej (LEGALNEJ!!!) gry cracka typu "NoDVD" będzie przestępstwem?
    Taki crack powoduje, że gra będzie chodzić bez płyty w napędzie. Wiem.
    Powiecie, że jestem leniwy. A ja wychodzę z założenia, że człowiek żyje,
    żeby sobie życie ułatwiać a nie utrudniać :) Po za tym płyta po jakimś
    czasie ulegnie porysowaniu, i może dojść do tego, że w ogóle przestanie się
    uruchamiać. Więc chciał bym też ją oszczędzić.