  • 1. Data: 2009-10-15 09:19:22
    Temat: Co zrobiono w mojej sprawie?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie mogę dogoglać się, choć wiem, że kiedyś było.

    Złożyłem do Prokuratury wniosek o ściganie sprawcy wykroczenia na
    moją szkodę.
    W połowie kwietnia zostałem przesłuchany przez Policję "w
    charakterze świadka wykroczenia".

    Chciałbym wiedzieć co zrobiono w tej sprawie dalej. Czy umorzono,
    czy ukarano sprawcę. Do kogo zwrócić się z zapytaniem o wyniki
    postępowania - Policji czy Prokuratury?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2009-10-15 20:40:30