  • Data: 2009-01-12 19:26:05
    Temat: Co zamierza sąd?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W czasie ostatniego posiedzenbia sądu w mojej sprawie
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/03/akt-oskarenia.
    html 16 grudnia sąd
    pouczył obecne strony o możliwości zmiany kwalifikacji prawnej czynu
    zarzucanego oskarżonemu z opisanym w pkt. II aktu oskarżenia przez
    przyjęcie, iż jest to czyn:
    - z art. 291 § 1 kk w zw. z art. 293 § 1 kk i art. 118 ust. 1 ustawy z dnia
    4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zw. z art. 11 §
    2 kk w zw. z art. 12 kk.

    O co tu chodzi, skoro ja programy zainstalowane na swoim komputerze miałem
    legalne, a tylko nie czuję się zobowiązany okazywać prokuraturze i sądowi
    oryginalnych nośników, bo to jest moja prywatność.

    boukun