  • 11. Data: 2007-03-24 08:39:11
    Temat: Re: Co to jest droga publiczna?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Mar 2007 23:54:24 +0100, Filip wrote:

    >Drogą publiczną jest droga zaliczona na podstawie ww. ustawy do jednej z

    Jest tez "ustawa o drogach publicznych".

    >kategorii dróg, z której może korzystać każdy, zgodnie z jej

    Jest wiele takich z napisem "wewnetrzna"...

    J.

  • 12. Data: 2007-03-24 10:39:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek napisał(a):

    > Jednym słowem po za bluzgami nic mądrego nie potrafiłeś napisać.

    Twój brak umiejętności czytania nie jest chyba już dla nikogo
    zaskoczeniem...

  • 13. Data: 2007-03-24 11:43:25
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    na starych jeszcze mu najedź, bo na pisanie, czytanie i ortografie juz
    bylo..

  • 14. Data: 2007-03-24 12:02:59
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A art.1.2 PoRD i art.98 kw

    A jakie zagrożenie dla uczestnika ruchu widzisz w uszkodzeniu jego
    pustego(zaparkowanego) auta?
    Tylko nie cytuj "Misia" ("a gdyby tam siedziała wasza matka" itp.;)))
    Zagrożenie musi być realne a nie potencjalne.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2007-03-24 14:56:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "japo" <s...@j...pl> wrote in message news:eu337e$lst$1@news.onet.pl...
    > na starych jeszcze mu najedź, bo na pisanie, czytanie i ortografie juz
    > bylo..

    :)
    czekam, aż zda egzamin na prawo jazdy i dowie się wreszcie co to jest
    włączanie się do ruchu.
    Może wóczas przestanie pleść bzdury na temat drogi niepublicznej pod
    samochodem włączającym się do ruchu.

  • 16. Data: 2007-03-24 16:08:04
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > A jakie zagrożenie dla uczestnika ruchu widzisz w uszkodzeniu jego
    > pustego(zaparkowanego) auta?

    Oj, art. 98 kw nie tylko odnosi się do uczestnika ruchu, a mówi dużo więcej
    i aby nie było realnego zagrożenia uczestnik /ten pukający/ musi stosować
    się do zasad ruchu drogowego. Jeżeli już puknie w pusty, to może być
    ukarany.
    --
    Maluch

  • 17. Data: 2007-03-24 17:07:43
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

    > Twój brak umiejętności czytania nie jest chyba już dla nikogo
    > zaskoczeniem...

    Zaczyna sie... ;> Pozryjcie sie na calego ;>

    Czego serdecznie zyczac, pozostaje z powazaniem.

    Andrzej

  • 18. Data: 2007-03-24 18:35:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Nostradamus,

    Saturday, March 24, 2007, 6:16:55 AM, you wrote:

    [...]

    > Plac, parking, teren stacji benzynowej itp. nie jest ani drogą ani drogą
    > publiczną ponieważ nie jest zaliczony do żadnej kategorii dróg. Pomyliło ci
    > się pojęcie drogi publicznej z miejscem publicznym (i tak dobrze że nie z
    > domem publicznym;))
    > Jako ciekawostkę powiem, że kolizja z zaparkowanym samochodem w miejscach
    > przeze mnie wymienionych nie stanowi żadnego wykroczenia i nie podlega
    > karaniu. Kodeks po prostu tam nie sięga.

    Jasne. Art 1 ust. 2 PoRD wyparował nagle.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2007-03-24 18:56:07
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Sanctum Officium napisał(a):
> [...]
    > tylko w razie konieczności zapewninenia bezpieczeństwa. Co jest droga
    > publiczną, a co nie jest? Jak jest definicja drogi publicznej?

    To jest droga którą każdy się porusza a nikt o nią nie dba i nie remontuje.
    czyli to ta dziurawa.

    E.

  • 20. Data: 2007-03-24 19:50:37
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...tam.w.pl>

    > Jest to każda droga, która jest publicznie dostępna.

    Jaka jest podstawa prawna tego twierdzenia?

    (...)

    MK